ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
من الان دیگه بزرگ شدم
چرا با من مثل یه بچه رفتار میکنی؟
من الان واقعا دیگه بزرگ شدم
اوه اره
من الان فقط قد نکشیدم 
کیوت صدا کردن منو بس کن
چی با این لبخنده؟
به زودی میفهمی
حتی با اینکه تو جوری رفتار میکنی انگار من یه پاپی ام
هر روز، هر شب
فردا شروع میکنم
من ازت محافظت میکنم
هر روز، هر شب
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
چرا هنوز داری میخندی
چرا نمیتونی قلب منو حس کنی؟ چرا نمیتونی؟
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
عشق عشق
عشق عشق
عشق 10 ماهه ی من
بدنم یه لحظه دست و پاچلفتی میشه
جوری که حرف میزنم یه لحظه جوون میشه
و میدونم این قابل اعتماد نیست
ولی صبر کن
وقتی قلبم مثل قدم رشد کنه
هر روز، هر شب 
فردا شروع میکنم
من ازت محافظت میکنم
هر روز، هر شب
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
چرا هنوز داری میخندی
چرا نمیتونی قلب منو حس کنی؟ چرا نمیتونی؟
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
عشق عشق
عشق عشق
عشق 10 ماهه ی من
عشق عشق
عشق 10 ماهه ی من
من سعی میکنم عالی باشم
عشق، پس من برات مناسبم
همه ی کاری که باید انجام بدی اینکه اینو قبول کنی
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
چرا هنوز داری میخندی
چرا نمیتونی قلب منو حس کنی؟ چرا نمیتونی؟
الان، واقعا به من تکیه کن
الان، واقعا به من تکیه کن
عشق عشق
عشق عشق
عشق 10 ماهه ی من
عشق عشق
عشق 10 ماهه ی من


متن اصلی↓
이젠 다 컸는데
왜 자꾸 애 취급해
정말 컸다는데
Oh yeah
키만 큰 게 아냐
귀엽다 좀 하지 마
그 웃음은 뭔데
곧 알게 될 거야
강아지 취급하지만
All day all night
내일부턴 내가
내가 널 지켜줄 거야
All day all night
자 이젠 내게 기대 정말로
이젠 내게 기대 정말로
왜 넌 웃기만 해 내 맘을 몰라줘 왜 넌
이젠 내게 기대 정말
이젠 내게 기대 정말
Love love
Love love
My 10 months’ love
서투른 내 몸짓이
조금 어린 내 말투가
미덥잖은 걸 알아
하지만 기다려
키만큼 맘도 자라서
All day all night
내일부턴 내가
내가 널 지켜줄 거야
All day all night
자 이젠 내게 기대 정말로
이젠 내게 기대 정말로
왜 넌 웃기만 해 내 맘을 몰라줘 왜 넌
이젠 내게 기대 정말
이젠 내게 기대 정말
Love love
Love love
My 10 months’ love love
Love love
My 10 months’ love
멋지게 변할게
Woo love 네게 어울리게
너만 인정해 주면 돼
자 이젠 내게 기대 정말로
이젠 내게 기대 정말로
왜 넌 웃기만 해 내 맘을 몰라줘 왜 넌
이젠 내게 기대 정말
이젠 내게 기대 정말
Love love
Love love
My 10 months’ love love
Love love
My 10 months’ love