bayan tools jiminset me free pt2

ترجمه ، متن اصلی و دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ

ترجمه↓
بهم خوش گذشت
وقتشه چیزی که مال خودمه رو پس بگیرم
توی یه مارپیج سرگردون بودم
شب و مستی
هیچوقت تسلیم نمیشم ، هیچوقت تسلیم نمیشم
دوباره ، تکرار
هیچوقت تسلیم نمیشم ، لعتت به همه ی مخالفت های تو
بالاخره آزاد

من لبه پرتگاه وایسادم
هنوز نه ، هنوز نه
قرار نیست پشت سرمو نگاه کنم
الان
پرواز میکنم ، پروانه
بالاخره آزاد

الان بهم نگاه کن
حتی اگر درد داشته باشمم دیگه مخفی نمیشم
دیوونه میشم تا عاقل بمونم
برای منه قدیمی دستاتو بالا بیار

الان منو آزاد کن
آزادم کن ، آزادم کن
آزادم کن ، آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن

حس بی ارزش بودن دارم
هنوز توی مارپیچم
ولی واسه ضعیف تر شدن وقت ندارم
فقط بزار برم
هی احمق ، فقط از سر راهم برو کنار
خفه شو ، لعنت بهت
من تو مسیر خودمم

شروع شده ، زمان قدرت من
فراموشش کن ، فراموشش کن
با خوشحالی بلند میشم
پرواز میکنم ، پروانه
بالاخره آزاد

الان بهم نگاه کن
حتی اگر درد داشته باشمم دیگه مخفی نمیشم
دیوونه میشم تا عاقل بمونم
برای منه قدیمی دستاتو بالا بیار

الان منو آزاد کن
آزادم کن ، آزادم کن
آزادم کن ، آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم نمیکنی؟

آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن
آزادم کن

متن اصلی↓
I got a good time
Yeah, time to get mine
헤맸어, 미로
Hennessy and night
I never stop, I never stop
다시 repe-e-eat
I never stop, fuck all your opps
Finally free-e-e

Ah, yeah, ah, yeah
끝에 멈춰 선 나
Not yet, not yet
돌아보지 않아
Now, yeah, now, yeah
날아가 butterfly-y-y
Finally free-e-e

Look at me now (Me now)
더 이상 아파도 숨지 않아
미치지 않기 위해 미치려는 것
지나간 나를 위해 손을 들어

Now, set me free-e-e
Set me free-e-e
Set me free-e-e
Set me free-e-e
Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e

I got feel low
Still 난 미로
But I got no time to break soul
Just let me flow
Hey fool, just get out of my way
Shut up, fuck off
I'm on my way

Ah, yeah, ah, yeah
시작된 나의 primetime
Forget, forget
기꺼이 올라타
Now, yeah, now, yeah
날아가 butterfly-y-y
Finally free

Look at me now
날 비웃어도 멈추지 않아
미치지 않기 위해 미치려는 것
지나간 날을 위해 손을 들어

Now, set me free-e-e (Set me free, set me free)
Set me free-e-e (Set me, free)
Set me free-e-e (Set me free, set me free)
Set me free-e-e (Won't you set me free)
Set me free-e-e (Yeah)
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e (Free, free)
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh) Set me free-e-e
(Won't you set me free)

(Oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh) Set me free-e-e
(Oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh-eh-oh, oh) Set me free-e-e
(Oh)