ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
عزیزم، کاری کردی خیلی دیوونه به نظر برسم
کاری کردی یه رویا رو دنبال کنم
کاری کردی تورو حس کنم
چیزی میخوای بگی؟
قرار نیست من به کسی گوش کنم
هیچ کس مثل تو نیست
ممکنه تو تک باشی
میتونی از هرکسی بپرسی
من فقط دنبال خوش گذرونی نیستم
عزیزم
شنیدم که تازگی حساس شدم
هر روز بدون تو عزیزم
بدون امید عه، من دارم دیوونه میشم
من فقط تورو میخوام
همین الان بهم زنگ بزن
فقط میخوام بشنوم که تو مال منی
چون من میدونم تو چی دوست داری پسر
تو پسر رویاهای منی
چشم هام رو باز کن تا ببینم
روز های قدیم مثل یه رویا میگذرن
پسر رویایی، تمام چیزی که میخوام
پسر رویایی، قراره بهت بگم
ما میتونیم بریم بالا
الان این رو بگو
تورو به اسمون میبرم
میدونی که من رویای تورو دارم پسر
چشم هات رو ببند
الان این رو بگو
سعی میکنم بخوابم، هیچ راهی نیست که بخوابم
الان سه عه، خیلی بهت وابسته شدم
باید بزارم اون ها بدونن
اون ها دیگه نمیتونن تورو داشته باشن
اسمم رو درست همینجا بنویس
اینجوری همه میدونن که من مال تو ام
قرار نیست من به کسی گوش کنم
هیچ کس مثل تو نیست
ممکنه تو تک باشی
میتونی از هرکسی بپرسی
من فقط دنبال خوش گذرونی نیستم
ممکنه من تک باشم
عزیزم
شنیدم که تازگی حساس شدم
هر روز بدون تو عزیزم
بدون امید عه، من دارم دیوونه میشم
من فقط تورو میخوام
همین الان بهم زنگ بزن
فقط میخوام بشنوم که تو مال منی
چون من میدونم تو چی دوست داری پسر
تو پسر رویاهای منی
چشم هام رو باز کن تا ببینم
روز های قدیم مثل یه رویا میگذرن
پسر رویایی، تمام چیزی که میخوام
پسر رویایی، قراره بهت بگم
ما میتونیم بریم بالا
الان این رو بگو
تورو به اسمون میبرم
میدونی که من رویای تورو دارم پسر
چشم هات رو ببند
الان این رو بگو
تورو به اسمون میبرم
میدونی که من رویای تورو دارم پسر

متن اصلی↓
Baby (baby), got me looking so crazy (crazy)
빠져버리는 daydream (daydream)
Got me feeling you 너도 말해줄래?
누가 내게 뭐래든 남들과는 달라 넌
Maybe you could be the one
날 믿어봐 한번 I'm not looking for just fun
Maybe I could be the one
Oh, baby (baby)
예민하대 나 lately (lately)
너 없이는 매일 매일이 yeah (매일이 yeah)
재미없어, 어쩌지?
I just want you call my phone right now
I just wanna hear you're mine
'Cause I know what you like boy (ah-ah)
You're my chemical hype boy (ah-ah)
내 지난날들은 눈 뜨면 잊는 꿈
Hype boy 너만 원해
Hype boy 내가 전해
And we can go hi-i-i-i-i-igh
말해봐 yeah 느껴봐 mm-mm
Take him to the sk-y-y-y-y-y
You know, I hype you boy
눈을 감아-ah-ah-ah-ah-ah
말해봐 yeah 느껴봐 mm-mm
Take him to the sk-y-y-y-y-y
You know, I hype you boy
잠에 들려고 잠에 들려 해도
니 생각에 또 새벽 세 시 uh-oh
알려줄 거야 they can't have you no more
봐봐, 여기 내 이름 써있다고 yeah
누가 내게 뭐래든 남들과는 달라 넌
Maybe you could be the one
날 믿어봐 한번 I'm not looking for just fun
Maybe I could be the one
Oh, baby (baby)
예민하대 나 lately (lately)
너 없이는 매일 매일이 yeah (매일이 yeah)
재미없어, 어쩌지?
I just want you call my phone right now
I just wanna hear you're mine
'Cause I know what you like boy (ah-ah)
You're my chemical hype boy (ah-ah)
내 지난날들은 눈 뜨면 잊는 꿈
Hype boy 너만 원해
Hype boy 내가 전해
And we can go hi-i-i-i-i-igh
말해봐 yeah 느껴봐 mm-mm
Take him to the sk-y-y-y-y-y
You know, I hype you boy
눈을 감아-ah-ah-ah-ah-ah
말해봐 yeah 느껴봐 mm-mm
Take him to the sk-y-y-y-y-y
You know, I hype you boy