ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
آی آی یا
وو
یه تیغ اینجاست
میدونم چیو میدونم، تو خطرناکی
هیچ کس اهمیت نمیده
"کلمه ی کیلیدی "شناخت خود
صبر کن، صبر کن، چرا رفتی؟
تو فقط خودتی
همه رو پایین نگه دار
با یکم آو آو آو ولی این درست نیست
هیچ کس نمیتونه قضاوت کنه
شناور توی هوا
اره اونا میخوان پرواز کنن
ما باید برای جنگ به این گوش بدیم
به داستان واقعی ای که نشنیدی
آی آی آی آی آی آی
من نباید خیره بشم
آی آی آی آی آی آی
من میخوام بجنگم، اونا کنترل نمیکنن
تغییراتت رو باور داشته باش
صداتو بالا ببر
کاری کن سرم رو به نشونه موافقت تکون بدم
اره، من هر روز انجامش میدم
به روش خودم، زندگی میکنم
یه جرقه
هیچ کس نمیتونه منو پایین بیاره
فرمانده، فرمانده
کُره منه
برو تا مثل یه سرباز بجنگی
برو تا وقتی که
تغییرات رو حس کنی، این تغییرات
نمیتونی منو قضاوت کنی
اونا میخوان پرواز کنن
ما باید برای جنگ به این گوش بدیم
به داستان واقعی ای که نشنیدی
آی آی آی آی آی آی
من نباید خیره بشم
آی آی آی آی آی آی
من میخوام بجنگم، اونا کنترل نمیکنن
همه ی تغییراتت رو باور داشته باش
صداتو بالا ببر
کاری کن سرم رو به نشونه موافقت تکون بدم
من برگشتم و از همیشه بهترم
هنوز درحال سخت تلاش کردنم
اگر توهم اینو حس میکنی
پسر، ما داریم منفجر میشیم
آی آی آی آی آی آی
من نباید خیره بشم
آی آی آی آی آی آی
من میخوام بجنگم، اونا کنترل نمیکنن
همه ی تغییراتت رو باور داشته باش
صداتو بالا ببر
کاری کن سرم رو به نشونه موافقت تکون بدم
آی آی آی آی آی آی
ما قراره امروز بجنگیم
آی آی آی آی آی آی
ما قراره امروز بجنگیم
همه ی تغییراتت رو باور داشته باش
صداتو بالا ببر
کاری کن سرم رو به نشونه موافقت تکون بدم
آی آی آی آی آی آی

متن اصلی↓
Ay-ay-yah
Woo (come in)
칼날에 놓여
Know what I know, you're a danger
모두 무관심에 빠져, 중독
자각심이라는 keyword
Wait, wait, 왜 너에게서 fade out?
넌 그저 이게 바로 너야
다 내려놔, aw, aw, aw
With a little like, "aw, aw, aw, " but it ain't right
누구도 심판할 수 없고
무관심한 공기 속에 떠다녀
Yeah, they wanna fly, fly, fly, high
우리는 들려줘야 해 to the flight
넌 알지 못하는 네 진짜 얘기로
Ay-ay-ay-ay-ay
시선을 버려야만 해
Ay-ay-ay-ay-ay, yeah
I'ma fight, they don't control
네 모든 변화를 믿어
목소릴 높여 줘
고갤 끄덕이게 만들어 (ay-ay, ay-ay-ay)
Yeah, 난 매일 해
내 방식대로 풀어, live my life (live my life)
Spark가 마구 튀겨
Can't nobody hold me down, yeah
얼레리 꼴레리, yeah
K.O.R.E.A 나야
Go to war like a soldier, yah
될 때까지 해
모든 변화들을 느껴, these changes (changes)
넌 날 심판할 수 없어
They wanna fly, fly, fly high
우리는 들려줘야 해 to the flight
넌 알지 못하는 네 진짜 얘기로
Ay-ay-ay-ay-ay
시선을 버려야만 해
Ay-ay-ay-ay-ay, yeah
I'ma fight, they don't control
네 모든 변화를 믿어
목소릴 높여 줘
고갤 끄덕이게 만들어 (ay-ay, ay-ay-ay, oh)
Yeah, I'm back and I'm better than ever
여전해 still on my grind
너도 느낀다면
Man, we 'bout to blow
Ay-ay-ay-ay-ay
시선을 버려야만 해
Ay-ay-ay-ay-ay, yeah
I'ma fight, they don't control
네 모든 변화를 믿어
목소릴 높여 줘
고갤 끄덕이게 만들어 (get it, get it, bomb)
Ay-ay-ay-ay-ay
Ey, we gon' fight today, yeah
Ay-ay-ay-ay-ay, yeah
Ey, we gon' fight today, yeah
네 모든 변화를 믿어
목소릴 높여 줘
고갤 끄덕이게 만들어
Ay-ay-ay-ay