ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
تازگیا دلم برای خونه تنگ شده
تازگیا اتفاقای بد زیادی پیش اومده
من هنوزم سرگردونم
الان، من فقط دلتنگم
مامان، بابا، مامان بزرگ بابابزرگ
منظورم این جور چیزاس
واقعا دلم براتون تنگ شده بچه ها
به زودی میبینمتون
هوم، ببخشید
من دیگه نون باگت نمیخوام
من فقط چرخو چرخوندم به سمت چپ
من فقط خواب عالیمو میخوام
بزن بریم
زنبورها
پروانه ها روی زانوم میشینن
شکوفه های درخت های سبز
از خیابون رد میشم
یوجین رو میبینم
بگو سلام
بگو سلام
بگو سلام
گربم خرناس میکشه
میرم مغازه و یه ابنبات چوبی میگیرم
اسکیت بوردِ یک شنبه، یکی رو با یه لابرادور میبینم
اون یه دختره
اگه منو دوست داری میشه بهم زنگ بزنی
اینجا توی شهر معروفم
من خونمونو دوست دارم
در واقع کلا روشنایی و خوشحالی
غذای تایلندی که مامانم پخته مورد علاقمه
و یکم کیک شکلاتی
نمیتونم صبر کنم تا برم خونه
من، نمیتونم صبر کنم تا برم خونه
من، نمیتونم صبر کنم تا برم خونه
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا مامانمو توی خونه ببینم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم
نمیتونم صبر کنم تا توی خونه استراحت کنم

متن اصلی↓
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to cozy up at home
Missin’ home recently
There’s been a lot of chaos lately
I’m still lost
Right now I’m just homesick
Ma, pops, grandparents
I mean this kind of sucks
Really miss you guys
See you guys soon
Hmm pardon me
I don’t want no more baguettes
I just turn the wheel go left
I just want my perfect nap
Now let’s go
Bumblebees
나비 landing on my knees
꽃을 blossom green trees
Cross the street
I saw Eugene
Say hello
Say hello (Say hello)
Say hello (Say hello)
My cat goes prrrt
Walk to the 편의점 pop lollipops
Sunday surf, I saw someone with a labrador
Oh she’s a girl
If you like me would you give a call
여기 I’m popular the hometown advantage
역시 집이 좋아
Overall bright and happiness
엄마가 만든 favorite Thai food
And some choco cake (보고싶다)
Can’t wait to go home
I can’t wait to go home
I can’t wait to go home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to see my mama at home
Can’t wait to cozy up at home
Can’t wait to cozy up at home

توضیح: این اهنگ رو جیمز عضو گروه ترینی ای خونده و نوشته، هنوز دبیو نکردن ولی توی پیج ساندکلودشون چندتا اهنگ گذاشتن که یکیش اینه، ترجمه ی بقیه رو هم از وبلاگمون بخونین هر وقت دبیو کردن یا بازم اهنگ گذاشتن براتون ترجمه میکنم و میزارم

پ.ن: عکس کاور اهنگ هم نقاشی خود جیمز عه

فقط میتونین از ساندکلود این اهنگ رو گوش بدین پس لینکشو براتون میزارم↓
https://soundcloud.com/trainee-a/hom3