ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

 

ترجمه↓
منو از گربه به سگ تبدیل کن
الان ، میخوام منو ببری پیاده روی
منو ببین که تو همه چی وفادار ترینم
اوکی ، عزیزم ، افسار اینجاست
نمیخوام فقط دوست باشیم
این اتفاقی نیست ، این رفتار یه بچه گربس
اونا میخوان صبرتو بسنجن ، ولی من برای همین اینجام
دختر ، من قول دادم
پس بهش عادت کن ، توقفی نیست
وقتی تو میای
کاری میکنه مثل دیوونه ها بشم ، بزار حیوون خونگیت باشم
عزیزم یه اتاق کوچیک اماده کن ، بزار بهت نزدیکت تر بشم
من بهم ریخته شدم
الان ازت مممنونم
من درسمو یاد گرفتم
عزیزم تو منو نورانی میکنی
قبلا از کیوت بودن خیلی دور بودم
الان من یه فرشتم
پس برام یه اتاق اماده کن
امیدوارم بیخیال نشی
چون من خیلی پسر خوبی بودم
امیدوارم نگی نه
اوه خدای من ، این حس جدید چیه؟
الان وقتی منو میگیری یه پاپی ام
بهش عشق بورز ، این عالیه و تو میدونی
توی یه دایره دنبالت میکنن ، این جوک نیست عزیزم
من از موانع گذشتم ، و تا پایان تلخش اینحا هستم
فقط امید وارم بفهمی
نمیخوام فقط دوست باشیم
این اتفاقی نیست ، این رفتار یه بچه گربس
اونا میخوان صبرتو بسنجن ، ولی من برای همین اینجام
دختر ، من قول دادم
پس بهش عادت کن ، توقفی نیست
وقتی تو میای
کاری میکنه مثل دیوونه ها بشم ، بزار حیوون خونگیت باشم
عزیزم یه اتاق کوچیک اماده کن ، بزار بهت نزدیکت تر بشم
من بهم ریخته شدم
الان ازت مممنونم
من درسمو یاد گرفتم
من تنها کسیم که نمیتونی بیخیالش بشی
وقتی میگی مثل سگ راه میرم داری بهونه میاری
توی بزرگترین کله گرگ ها برای تو میجنگم
اونا میرسن ولی من اول میام
وقتی همو بغل میکنیمو دوست دارم
وقتی خودتو تو دردسر میندازی
من همه چیم
از ناز گرفته تا چیزای سخت
تا وقتی که از رنگین کمون رد شیم
من کسی میشم که همیشه رویاشو داشتی
شرط میبندم هیچ کس دیگه ای حرف نمیزنه
زبانی که بین من و تو عه
فقط امیدوارم تو بفهمی
نمیخوام فقط دوست باشیم
این اتفاقی نیست ، این رفتار یه بچه گربس
اونا میخوان صبرتو بسنجن ، ولی من برای همین اینجام
دختر ، من قول دادم
پس بهش عادت کن ، توقفی نیست
وقتی تو میای
کاری میکنه مثل دیوونه ها بشم ، بزار حیوون خونگیت باشم
عزیزم یه اتاق کوچیک اماده کن ، بزار بهت نزدیکت تر بشم
من بهم ریخته شدم
الان ازت مممنونم
من درسمو یاد گرفتم
بیا همیشه بازی کنیم ، من فقط میخوام سگت باشم
من فقط میخوام سگت باشم
بیا همیشه بازی کنیم ، من فقط میخوام سگت باشم
من فقط میخوام سگت باشم

متن اصلی↓
Feel like I'm your cat, I'm your dog
내 두 눈엔 너밖에 안 보여
우리 사인 우연 아닌 묘연
나는 너만 있으면 purr purr purr
I don't wanna be just friends
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
24시간을 계속해서 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리
Yes okay okay
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
Keep on grooming, keep 꾹꾹ing, 계속 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리 purr purr
친구들은 말해, get your manner
절대 상상 못 하지, 내 애교
틱틱대고 무관심한 행동
내 까칠한 혀가 말하지, 내 태도
oh my god, 이 마음은 뭘까 대체
널 만나면 난 강아지가 되지
지루한 이 집사 놀이 대신
너와 놀고 싶어 프리스비, 산책까지 매일
Oh oh oh oh 내 흑백 세상 속 넌 빨갛고 파랗게 빛이 나
Oh oh oh oh
나는 너만 있으면 purr purr purr
I don't wanna be just friends
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
24시간을 계속해서 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리
Yes okay okay
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
Keep on grooming, keep 꾹꾹ing, 계속 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리 purr purr
Feel like Cinderella 내가 변해 (hey)
야옹이에서 turn into your own 진돗개 (hey)
열두 시에 집에 들어가기 전엔
네 주위를 지키지, 으르렁해
개냥이, 맘에 들어 like it
싸가지, 네 앞에선 많지
영원히, 이런 나였으면 하지
Let's play forever 무지개다리 건널 때까지
Oh oh oh oh 내 흑백 세상 속 넌 빨갛고 파랗게 빛이 나
Oh oh oh oh
나는 너만 있으면 purr purr purr
I don't wanna be just friends
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
24시간을 계속해서 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리
Yes okay okay
떨어지기 싫어 너와 can I be a pet
Keep on grooming, keep 꾹꾹ing, 계속 네 옆에 (네 옆에)
비워 내 자리 (비워 내 자리)
그래 네 옆에 (네 옆에), 비워 내 자리 purr purr
Let's play forever I just wanna be your dog
Oh oh oh oh oh oh oh oh
I just wanna be your dog
Oh oh oh oh
Let's play forever I just wanna be your dog
Oh oh oh oh oh oh oh oh
I just wanna be your dog
Oh oh oh oh