ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
یه خط کج میکشم
یه دایره کج
حتی اگر بند کفشام گره خورده ان، دقیقا مثل روبان ان
همه راجب این حرف میزنن که همیشه اصولی کار میکنن
ولی این کارو نمیکنن
لیست عجیب غریب هدف ها، پاکش کن
این روش منه، روی طناب میکوبم، من یه جور دیگه خط میکشم، من کجم
فایده ی انجام دادن کاری که بقیه میکنن چیه؟
از کاسپلی کردن بقیه خسته نشدی؟ (پایین صفحه کازپلی رو توضیح دادم)
اگر با سرزنش کردن دنیا زندگی میکنی، چیزی عوض نمیشه
رضایت رو توی هیچ چیزی قرار نیست پیدا کنم
فایده ی فقط دنبال کردن ترند ها چیه؟
این خیلی حد وسطه
امیدوارم دنیا عوض شه
چرا فقط غذاهای آماده رو میخوری؟
زندگیم مثل یه احمق عه
استایلم مثل یه احمق عه
دایره، مثلث، مربع
قوانین رو‌ میشکونم، احمق
ریتمم مثل یه احمق عه
لحنم مثل یه احمق عه
روی دیوارای دنیا خط خطی میکنم
مثل یه احمق زندگی میکنم
احمق، احمق
حرکت مثل یه احمق، احمق
از روی مانع میپرم
خلاقیتی که بیش از حد مجازه
اهمیت نمیدم، من همه چیز رو خیلی خوب انجام میدم
این تنها روش برای راضی کردن خودمه
دید خاص من
اهمیت نمیدم که بقیه چطور من رو میبینن
حس میکنم که داره میاد
میتونم مسیرم رو ببینم
موفقیتم نامحدود عه
اینجا و‌ اونجا در جاذبه ی صفر معلق ام
فایده ی انجام دادن کاری که بقیه میکنن چیه؟
از کاسپلی کردن بقیه خسته نشدی؟
اگر با سرزنش کردن دنیا زندگی میکنی، چیزی عوض نمیشه
رضایت رو توی هیچ چیزی قرار نیست پیدا کنم
فایده ی فقط دنبال کردن ترند ها چیه؟
این خیلی حد وسطه
امیدوارم دنیا عوض شه
چرا فقط غذاهای آماده رو میخوری؟
طراحیم که هیچ کس تشخیص نمیده
من میسازمش برای همین فقط من میتونم تشخیصش بدم
اگر لمسش کنی، بریده میشی
بیاین ادامه بدیم و ادامه بدیم، فصل بعدی
خطخطیم قراره دنیا رو عوض کنه
شخصیت اصلی رو عوض میکنه، یه پیچ بزرگ، یه پیچ بزرگ
پاپکورن رو اماده کن
داستان، دراما، فیلم، کارتون، تبدیل به واقعیت میشه
زندگیم مثل یه احمق عه
استایلم مثل یه احمق عه
دایره، مثلث، مربع
قوانین رو‌ میشکونم، احمق
ریتمم مثل یه احمق عه
لحنم مثل یه احمق عه
روی دیوارای دنیا خطخطی میکنم
مثل یه احمق زندگی میکنم
احمق، احمق
حرکت مثل یه احمق، احمق
از روی مانع میپرم
خلاقیتی که بیش از حد مجازه
انگار که داری مزخرف حرف میزنی، هرچی که میخوای رو نقاشی کن
حتی اگر شجاع نیستی، فقط شجاع رفتار کن
فروتنیت که حتی از غرورت محافظت نمیکنه رو دور بریز
گندم رسیده تر میشه، کمون عمیق تر میشه
ولی سرم رو بالا نگه میدارم و بالاتر میرم
بدون مسیر ثابت آزادانه پرواز میکنم
یه شانس برای استفاده از مسیر با پیشقدم شدن براش
اگر فکر میکنی من کثیفم، فقط ازم دور شو، من با سرعت جلوتر میرم
زندگیم مثل یه احمق عه
استایلم مثل یه احمق عه
دایره، مثلث، مربع
قوانین رو‌ میشکونم، احمق
ریتمم مثل یه احمق عه
لحنم مثل یه احمق عه
روی دیوارای دنیا خطخطی میکنم
مثل یه احمق زندگی میکنم
احمق، احمق
حرکت مثل یه احمق، احمق
از روی مانع میپرم
محدودیت روی گرافیتی دیواره عه (پایین صفحه گرافیتی رو توضیح دادم)
حرکت مثل یه احمق، احمق
از روی یه مانع، مانع میپرم
خلاقیتی که بیش از حد مجازه

متن اصلی↓
삐딱하게 그어버려 직선
어딘가 찌그러진 원
신발 끈 엉켜도 이뻐 리본
다 빈번히 지껄이는 기본
만 하란 말 집어치워
Freaking bucket list 지워
This is my way, 외줄 타기 위에서 stomp
다르게 타지 난 삐딱선
남들 다 하는 거 따라 해 뭐하냐?
정상인 코스프레 지겹지도 않냐?
달라지지 않는 이 세상을 탓하며 살다간
맘에 안 들어 무엇하나
유행만 타는 거 따라 해 뭐하냐?
평범하기 그지없지
세상이 달라지길 바라면서
왜 차려놓은 밥상만 섭취
My life's like a doodle
My style's like a doodle
Circle, triangle, square
Break the rules, doodle
My rhythm's like a doodle
My flow's like a doodle
I doodle on the walls of the world
Live like a doodle (Doodle)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계란 벽에다 graffiti (My life is like a)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계를 넘는 creativity
안 가려 다 해 처먹는 식성
그래야만 풀리는 직성
색다르게 바라보는 시점
제삼자의 시점은 안 쓰여 신경
오거든 난 feel이
보이거든 내 길이
성공은 무수히
떠다녀 여기저기 zero gravity
남들 다 하는 거 따라 해 뭐하냐?
정상인 코스프레 지겹지도 않냐?
달라지지 않는 이 세상을 탓하며 살다간
맘에 안 들어 무엇하나
유행만 타는 거 따라 해 뭐하냐?
평범하기 그지없지
세상이 달라지길 바라면서
왜 차려놓은 밥상만 섭취
아무도 못 알아보는 내 sketch
나만 알아보게 만들어
손대면 you're gonna get cut (Get cut)
계속 이어가지 다음 chapter (Chapter)
내 낙서 세상을 바꿔
주연은 바뀌어 그래 대반전 대반전
준비해 popcorn
현실이 될 fiction, drama, movie, cartoon
My life's like a doodle
My style's like a doodle
Circle, triangle, square
Break the rules, doodle
My rhythm's like a doodle
My flow's like a doodle
I doodle on the walls of the world
Live like a doodle (Doodle)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계란 벽에다 graffiti (My life is like a)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계를 넘는 creativity
헛소리하듯 지껄이는 대로 그려
허풍만 가득 해도 텃세를 부려
존심도 못 챙기는 겸손은 버려
벼는 익을수록 고개를 숙여
근데 난 고갤 들어 위를 봐 더 위로 가기 위해
정해진 노선 없이 맘대로 비행
개척해 샛길을 내가 잡을 기회
더러우면 피해 난 그대로 이대로 직행
My life's like a doodle (Doodle)
My style's like a doodle (Doodle)
Circle, triangle, square
Break the rules, doodle (Doodle)
My rhythm's like a doodle (Doodle)
My flow's like a doodle (Doodle)
I doodle on the walls of the world
Live like a doodle (Doodle)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계란 벽에다 graffiti (My life is like a)
Doodle, doodle
Move like a doodle, doodle
Jump over a hurdle, hurdle
한계를 넘는 creativity (Doodle)

 

کاسپلی: وقتی که مردم لباس ها، موها، آرایش و اینجور چیزای خودشون رو شبیه یه شخصیت میکنن د انگار ورژن واقعی اون شخصیت میشن

گرافیتی: نقاشی هایی که روی دیوار شهرها هست