ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
میتونم یکم قدرت بگیرم؟
ازش درست استفاده کن
زخم های دردناک رو از بین ببر
کثیفی نمیتونه تمیز شه
حتی اگر انتقام بگیری
انتقام فایده نداره
این دیگه پوسیده، پس میندازمش دور
برای تو هیچ جایی نیست
بیا، مهم نیست
برام مهم نیست چی جلومه
به اندازه ی بلندی قدم هام
همه ی بازی ها الان شروع میشن
میخوام بجنگم
امشب ما میریم، من قرار نیست بترسم
به ناشناخته ، برای برنده شدن
همه ی قدرتم رو استفاده میکنم
نوری که تاریکی رو میشکونه زنده میشه
راه دیگه ای نیست، پس از راهم بیا بیرون
فقط جلو رو نگاه میکنم، نمیترسم
الان تمومش میکنم
اینجا تمومش میکنم
حتی اگر بهم بخندی، حتی اگر این غیر ممکنه
متوقف نمیشم
همرو تموم میکنم
دنیا توی سفید پوشونده شده
پایان به پایان، پایان به پایان، پایان به پایان، پایان به پایان
نمیدونم این چه "عدالت" ای بود که تو گفتی
پر از دروغ و دورویی
این دنیای سخت، دنیای زنگ زده
من سعی میکنم تغییرش بدم
ترس، نزدیک منه
پاهام پرواز میکنن
من این چیز رو مثل بقیه چیزا تکون میدم
توی خاطراتم میمونم
برای جنگ داد بزن
من این چیز رو مثل بقیه چیزا تکون میدم
امشب ما میریم، من قرار نیست بترسم
به ناشناخته ، برای برنده شدن
همه ی قدرتم رو استفاده میکنم
نوری که تاریکی رو میشکونه زنده میشه
راه دیگه ای نیست، پس از راهم بیا بیرون
فقط جلو رو نگاه میکنم، نمیترسم
الان تمومش میکنم
اینجا تمومش میکنم
حتی اگر بهم بخندی، حتی اگر این غیر ممکنه
متوقف نمیشم
همرو تموم میکنم
دنیا توی سفید پوشونده شده
مشکی از همه مخفی شده
طبیعت نشون داده میشه
شیطانی که همیشه میبینم
جمعیتِ زیر 19 سال
همه میدونن، توی کوچه مخفی شدن
خون روی آستین میمونه
من نمیتونم راحت برم خونه
سوختگی روی صورت دوستام
از بین ببرش، از بین ببرش
ریشه های درختای اشتباهی که رشد کردن رو ریشه کن میکنم
الان تمومش میکنم
تغییرش میدم تمومه
خم نمیشم، خم نمیشم
متوقف نمیشم
همرو تموم میکنم
دنیا توی سفید پوشونده شده
همیشه تمومش میکنم
همیشه تمومش میکنم
حتی اگر بهم بخندی، حتی اگر این غیر ممکنه
همیشه تمومش میکنم
تمومش میکنم، تمومش میکنم، تمومش میکنم
دنیا توی سفید پوشونده شده

متن اصلی↓
Yeah, yeah-yeah, uh, hoo
Can I get some power?
저들에게 올바른 대가를
속으로 삼킨 상처 흉터
못 털어낸 흙먼지
Revenge한다 해도
뒤에 따라오는 대갚음
썩었으니, 갖다 버려
여긴 너희들 자리 따위는 없지
Come on, it doesn't matter
앞에 뭐가 있든 상관 안 해
내가 발을 내민 이상 (what?), yeah
All the games 이제 시작해
맞서 싸울래, yeah
Tonight we going, I won't be scared
To the unknown, 이기기 위해
내 power를 다 쏟아 버려
어둠을 부수는 빛이 살아나
Ain't no other way, so get out my way
앞만 보고 가, 두려워하지 마, oh
지금 당장 끝장내
여기서 다 끝장내
비웃는대도, 불가능해도 (oh-oh-oh, oh-oh)
멈추지 마, 끝장내
모조리 다 끝장내
하얗게 포장된 세상 (oh-oh-oh, oh-oh)
끝장내, 끝-끝-끝, 끝장내, 끝-끝
네가 말한 "정의"가 뭔지 몰라 (I don't know)
거짓과 위선 가득한
이 팍팍해진 세상, 녹슬어버린 세상
바꿔 볼 거야
겁나네, 날 향해
날아드는 많고 많은 발들
I rock this thing like no other
내 기억에 남아 있네
싸우기 위해 소리치네
Rock this thing like no other
Tonight we going, I won't be scared
To the unknown, 이기기 위해
내 power를 다 쏟아 버려
어둠을 부수는 빛이 살아나
Ain't no other way, so get out my way
앞만 보고 가, 두려워하지 마, oh
지금 당장 끝장내
여기서 다 끝장내
비웃는대도, 불가능해도 (oh-oh-oh, oh-oh)
멈추지 마, 끝장내
모조리 다 끝장내
하얗게 포장된 세상 (oh-oh-oh, oh-oh)
모두에게 감춰진 검정
Yeah, dun-dun-duru-ru-ru-run
껍질을 까 드러난 본성
Yeah, dun-dun-duru-ru-ru-run
내가 늘 봐왔던 악행
19세 미만의 사회 안엔
모두가 알지, 골목에 감춰진
교복 소매 끝엔 핏자국이
집을 못 가 맘 편히
친구들 얼굴엔 멍이
끝장내 버려, 잘라 버려
잘못 자란 나무뿌리째 뽑아 버려
지금 당장 끝장내
바꿔버려 끝장네
꺾이지 않아 숙이지 않아 (oh-oh-oh, oh-oh)
멈추지 마, 끝장내
모조리 다 끝장내
하얗게 포장된 세상 (oh-oh-oh, oh-oh)
끝장내 끝장 끝장내 (yeah, yeah)
끝장내 끝장 끝장내 (yeah, yeah)
비웃는대도, 불가능해도 (oh-oh-oh, oh-oh)
끝장내 끝장 끝장내 (yeah, yeah)
끝장내 끝장 끝장내 (this is for me, yeah)
하얗게 포장된 세상 (oh-oh-oh, oh-oh), oh-oh

متن این اهنگ رو اینتاک، جیونگ و جونگسئوب نوشتن