ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
با با بام ، با با بام ، با با بام
با با بام ، با با بام ، با با بام
من میخام به بالاترین جاها برسم ، من جوابو حس کردم
یه موج جدید تو رگ هام میاد ، اشتیاق زیادم
من از مشکلاتی که بقیه قبلا میدونستن خوشم نمیاد
من نترسم ، یه ب*چ جدید ، یه دیوونه جدید ، نفر بعدی ای که میره بالا
برو روی بزرگراه بزرگراه
برای رسیدن به پایان شگفت انگیز
اگر زشتی هام قسمتی از منه
من نمیترسم
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
زخمی نشو ، زخمی نشو ، زخمی نشو
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
با با بام ، با با بام ، با با بام
با با بام ، با با بام ، با با بام
کلماتت که میخوان خواسته هاتو مخفی کنن عجیبن
من هیچی راجب پایین بودن نمیدونم ، یه ادای دیگه
همیشه برای من موفقیت بیار
اعداد روی سینم
دنیایی که زیر پام نابود شده
دنیارو به دست بیار ، نابودش کن ، نابودش کن ، نابود
برو روی بزرگراه بزرگراه
برای رسیدن به پایان شگفت انگیز
اگر زشتی هام قسمتی از منه
من نمیترسم
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
زخمی نشو ، زخمی نشو ، زخمی نشو
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
با با بام ، با با بام ، با با بام
با با بام ، با با بام ، با با بام
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
دیگه هیچ شکستی نیست
من اماده تلافی کردنم
الان بدش به من
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
به چی نگاه میکنی؟ ، به چی نگاه میکنی؟
ممم ممم مم ممم ، من نترسم
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
زخمی نشو ، زخمی نشو ، زخمی نشو
تو باید بری اونور ، بری ، بری ، بری اونور
ممم ممم مم ممم ، من نترسم

متن اصلی↓
밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤
밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤
제일 높은 곳에 난 닿길 원해, 느꼈어 내 answer
내 혈관 속에 날뛰는 new wave, 내 거대한 passion
관심 없어 과거에 모두가 알고 있는 그 트러블에, huh
I'm fearless, a new bitch, new crazy, 올라가 next one
밟아줘 highway, highway
(Whoa-oh-oh-oh) 멋진 결말에 닿게
내 흉짐도 나의 일부라면
(Whoa-oh-oh-oh) 겁이 난 없지, 없지
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
You should get away, get a, get a, get away
다치지 않게, 다치-다치지 않게
You should get away, get a, get a, get away
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤
밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤
욕심을 숨기라는 네 말들은 이상해
겸손한 연기 같은 건 더 이상 안 해
가져와 forever win 내게, ayy
가슴팍에 숫자 일 내게, ayy
내 밑으로 조아린 세계, ayy
Take the world, break it down, break it down, down
밟아줘 highway, highway
(Whoa-oh-oh-oh) 멋진 결말에 닿게
내 흉짐도 나의 일부라면
(Whoa-oh-oh-oh) 겁이 난 없지, 없지
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
You should get away, get a, get a, get away
다치지 않게, 다치-다치지 않게
You should get away, get a, get a, get away
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤
밤, 바바바바밤, 바바바바밤
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
더는 없어 패배 (밤, 바바바바밤, 바바바바밤, 바바바바밤)
준비된 내 payback
Bring it 당장 내게 (밤, 바바바바밤, 바바바바밤)
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
What you lookin' at? What you, what you lookin' at?
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh
You should get away, get a, get a, get away
다치지 않게, 다치-다치지 않게
You should get away, get a, get a, get away
Mmm-mmm-mmm-mmm, I'm fearless, huh