ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
بهم تب بده
یخ مثل چشم ها، چشمهای قرمز
منو دو نیم کرد
وقتی من قبل تو روی تخت پادشاهی میشینم
اتیشی که درون منو میسوزون، اتیشی که میسوزونه
چیکار باید کنم؟ دستای داغ
حتی اگر دنبالت بگردم، نمیتونم داشته باشمش
هیچ وقت لمست نکردم
ولی من جذب شدم، من تورو بیشتر میخوام
توقف، لطفا متوقف نشو
توقف، لطفا متوقف نشو
کل بدنم به خاطر تو داره میسوزه
قلبم به خاطر تو تشنس
مثل تب، تب تب تب
میخوام بغلت کنم، میخوام بغلت کنم 
حتی اگر بغلت کنم ، منو میسوزونی
حتی اگر تبدیل به خاکستر بشم، شعله ها شکوفه میزنن
مثل تب، تب تب تب
 میخوام به خاطر تو اذیت بشم،میخوام به خاطر تو اذیت بشم
متوقف نشو
اره، تمام روز، تمام روز، منو بسوزون
توقف لطفا
خورشید من، بس کن، عزیزم، اوه، عزیزم
چطور اینطوری منو درمان میکنی، چطور با من اینطوری میکنی
بزار برم، بغلم کن 
بزار برم، بغلم کن 
کل بدنم به خاطر تو داره میسوزه
قلبم به خاطر تو تشنس
مثل تب، تب تب تب
میخوام بغلت کنم، میخوام بغلت کنم 
حتی اگر بغلت کنم ، منو میسوزونی
حتی اگر تبدیل به خاکستر بشم، شعله ها شکوفه میزنه
مثل تب، تب تب تب
 میخوام به خاطر تو اذیت بشم،میخوام به خاطر تو اذیت بشم
کل بدنم به خاطر تو داره میسوزه
قلبم به خاطر تو تشنس
مثل تب، تب تب تب
میخوام بغلت کنم، میخوام بغلت کنم 
حتی اگر بغلت کنم ، منو میسوزونی
حتی اگر تبدیل به خاکستر بشم، شعله ها شکوفه میزنن
مثل تب، تب تب تب
 میخوام به خاطر تو اذیت بشم،میخوام به خاطر تو اذیت بشم


متن اصلی↓
Give me fever
얼음 같은 눈 (그 붉은 눈빛)
Breaking me in two (나를 흔들지)
왕좌에 앉은 네 앞에 설 때
내 안에 타는 불길 (타는 불길)
What I gotta do? (뜨거운 손이)
너를 찾아도 (I cannot have it)
너에게 손대선 안 돼 절대
하지만 이끌리지 (난 아플수록 널 원해)
멈춰 제발 멈추지 마
멈춰 제발 멈추지 마
너 때문에 온몸이 타올라
너 때문에 심장이 목말라
Like a fever, fever, fever, fever
널 안고 싶어, 널 안고 싶어
밀어내도, 내 안에 타올라
재가 돼도, 불꽃이 피어나
Like a fever, fever, fever
널 앓고 싶어, 널 앓고 싶어
Don't stop (stop)
그래, all day, all day, 태워줘
Please stop (stop)
나의 태양이여, 그만, baby, oh baby (ooh)
이런 날 어떻게 좀 해줘, 어떻게 좀 날
날 놓아줘, 날 안아줘
날 놓아줘, 날 안아줘
너 때문에 온몸이 타올라
너 때문에 심장이 목말라
Like a fever, fever, fever, fever
널 안고 싶어, 널 안고 싶어
밀어내도 내 안에 타올라
재가 돼도 불꽃이 피어나
Like a fever, fever, fever
널 앓고 싶어, 널 앓고 싶어
너 때문에 온몸이 타올라
너 때문에 심장이 목말라
Like a fеver, fever, fеver, fever
널 안고 싶어, 널 안고 싶어
밀어내도 내 안에 타올라
재가 돼도 불꽃이 피어나
Like a fever, fever, fever
널 앓고 싶어, 널 앓고 싶어