ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
ما اکس دیناری هیروز ایم!
یک دو سه ، کِی انقدر بلند شدن
استرس داره کل سرم رو پر میکنه
آهنگ ، دم گوشم صدا میده
اتاقم حتی وقتی چراغاش روشنه هم تاریکه
دیدم حتی وقتی چشمک میزنم هم تاره
مطمعنم کسی دور و برم نیست
ولی این دلیل نمیشه که چرا نمیتونم جلوم رو ببینم
ذهنم پر از چیزای بد عه
چرا قلبم جوری که من میخوام نیست
نمیتونم ببینم ، این منو دیوونه میکنه
باید راه فرار رو پیدا کنم
دیگه نمیخوام دیوونه باشم
با قیچیم میبرم
تاریکی رو با برش کنار میزنم
خوش اومدین
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
همش رو میبرم و تیکه تیکه میکنم
میزارم همش بره
وقت بیخیال شدنشونه
وقت اینکه بزارم باد بیاد
هرچیزی که قدیمیه رو ول میکنم
مثل جوری که آب با روغنه
برای این دنیا مناسب نیستم
دلم تغییر میخواد ، ولی هنوز
یه استایلی که هیچ وقت تغییر نمیکنه دارم
این استایل رو نمیخوام
این استایل موهای بهم ریخته
پرده مشکی چشمام رو کور کرده
کل دنیا رو مشکی کرده
ذهنم پر از چیزای بد عه
چرا قلبم جوری که من میخوام نیست
نمیتونم ببینم ، این منو دیوونه میکنه
باید راه فرار رو پیدا کنم
دیگه نمیخوام دیوونه باش
با قیچیم میبرم
تاریکی رو با برش کنار میزنم
خوش اومدین
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
الان چشمات رو باز کن
چی میتونی ببینی
فضای متفاوتی نسبت به قبل حس می کنم
از وقتی کوتاه شدن ، خاطراتم پاک شدن
نور میاد ، تو چشمام میدرخشه
خوش اومدین
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
همش رو میبرم و تیکه تیکه میکنم
میزارم همش بره
وقت بیخیال شدنشونه
وقتی اینکه بزارم باد بیاد
همش خرابه میبرمشون
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم
موهامو کوتاه میکنم

متن اصلی↓
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
One two three when has it grown so big
Nervous thoughts are taking over my head
The melody, ringing around my ears
My room’s dark even with the lights on
My vision’s dim even when I blink
I’m certain there is no one around
But that doesn’t explain why it’s blocked ahead
My mind is full of bad things
(Why doesn’t my heart move as I want)
I can’t see, it’s driving me crazy
I gotta find the way out now
(I don’t want to be crazy no longer)
With my scissors Snip
Cut away the darkness Snip
Welcome
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
(Cut cut cut)
Mmm-
Get a haircut
Mmm-
Get a haircut
(Cut cut cut)
Cut it out Slice them all
Throw it out Let it all out
Time to let it go
Time to let it blow
썩어 버린 것 다 Cut it out
Like how water is to oil
With the world, I’m Unfit
I yearn for change, but still
A never-changing Outfit
I don’t want this style yeah
This messy Hair style yeah
The black curtain blinding my eyes
Turn the world all black
My mind is full of bad things
(Why doesn’t my heart move as I want)
I can’t see, it’s driving me crazy
I gotta find the way out now
(I don’t want to be crazy no longer)
With my scissors Snip
Cut away the darkness Snip
Welcome
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
(Cut cut cut)
Mmm-
Get a haircut
Mmm-
Get a haircut
(Cut cut cut)
Now open your eyes
What can you see
I sense a different atmosphere than before
From the moment it’s been cut, my memory is Out
The light comes in, it’s shining in my eyes
Welcome
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
(Cut cut cut)
Mmm-
Get a haircut
Mmm-
Get a haircut
(Cut cut cut)
Cut it out Slice them all
Throw it out Let it all out
Time to let it go
Time to let it blow
All that is rotten Cut it out
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut
Get a haircut