ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
همگی، من برگشتم
اعتماد به نفس من، کی برگشته، منو ببین
من برگشتم
اعتماد به نفس من
حتی وقتی یکم راه میرم، ریتم ریتم
همین الان، همین الان یه عکس بگیر
هیچ چی مهم نیست، مشکلی نیست، فقط یکم بیشتر
رنگ من رو طراحی کن، هرجوری که میخوای، عالیه
من راه خودم رو میرم، هیچی مهم نیست
ارزو هام رو دنبال میکنم
بزار بهت نشون بدم، میکشمت
الان، من میرم تا هرکاری که میخوام رو انجام بدم
مهم نیست بقیه چی میگن، من هرکاری که میخوام رو انجام میدم
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
هرجور راحتی راه برو
تردید نکن، به سمت رویاهات راه برو
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
زیگزاگ، این حرکت کجه، بدو بدو
زیگزاگ ، این حرکت کجه، هرجور دوست داری راه برو
بزار چیزی که گرفتم رو‌ نشونت بدم
هرجور که دوست داری راه برو و فریاد بزن
یکی یکی نشونت میدم
این اعتماد به نفس منه
من باحالم
به غرورم افتخار میکنم
ممکنه اذیت شم
نمیتونم کمک کنم
نمیدونم چرا انقدر باحالم
تو هم خیلی باحالی چرا نمیدونی؟
من راه خودم رو میرم، هیچی مهم نیست
ارزو هام رو دنبال میکنم
بزار بهت نشون بدم، میکشمت
الان، من میرم تا هرکاری که میخوام رو انجام بدم
مهم نیست بقیه چی میگن، من هرکاری که میخوام رو انجام میدم
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
هرجور راحتی راه برو
تردید نکن، به سمت رویاهات راه برو
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
هیچ وقتی نبوده که من خودم نبودم
امیدوارم توهم بیشتر از همه شبیه خودت باشی
همون چیزی که فکر میکنی درسته، دوبار انجامش بده
راهی که میخوای رو برو
یه احساسی رو گرفتم
رازم رو نمیتونم فاش کنم
زیگزاگ ، کل شب
حالا منتظر باش من میرم
الان، من میرم تا هرکاری که میخوام رو انجام بدم
مهم نیست بقیه چی میگن، من هرکاری که میخوام رو انجام میدم
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
هرجور راحتی راه برو
تردید نکن، به سمت رویاهات راه برو
میدونی که قرار نیست چیزیو نشون بدم
این اعتماد به نفس منه
زیگزاگ، این حرکت کجه، بدو بدو
زیگزاگ ، این حرکت کجه، هرجور دوست داری راه برو
بزار چیزی که گرفتم رو‌ نشونت بدم
هرجور که دوست داری راه برو و فریاد بزن
یکی یکی نشونت میدم
این اعتماد به نفس منه

متن اصلی↓
Everybody, I'm back (I'm back)
My swagger, 누가 왔는지 (Look at me)
Ooh, I'm back (I'mback)
My swagger, I'm a, I'm a, yeah
좀 더 걸을 때도 rhythm, rhythm
Take a photo, 바로 지금 지금
Nothing matter, 문제없어 조금 더
Design my color, 화려하게 원한 게 뭐든
I'll be going my way, nothing matters
따라 내 뜻대로
Let me show you, 죽여주지
Yeah, yeah, yeah, yeah
이제 내 멋대로
누가 뭐라 해도 이제 내 맘대로
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
네 멋대로 걸어
주저하지 말고 너의 꿈에 걸어 (걸어)
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
Zigzag 삐뚤빼뚤
달아 달아 달려 (달려)
Zigzag 삐뚤빼뚤
걸어 걸어 맘대로 (맘대로)
Let me show you what I got
내 맘대로 으스대며 걸어가
Show you one at a time
That's my swagger, swagger
난 멋있어 (멋있어)
우리 집 자랑거리 (Ha, yes sir)
재수 없어 (Ha-ha)
Mm, 어쩔 수 없어
나도 왜 멋있는진 몰라요
너도 참 멋진데 왜 몰라요
I'll be going my way, nothing matters
따라 내 뜻대로
Let me show you, 죽여주지
Yeah, yeah, yeah, yeah
이제 내 멋대로
누가 뭐라 해도 이제 내 맘대로
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
네 멋대로 걸어
주저하지 말고 너의 꿈에 걸어 (걸어)
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
단 한 번도 나답지 않은 적 없네
너도 가장 너답기를
Step it twice, 생각한 대로 right
네가 원하던 대로 걸어 zig-zag-zag
Oh, I got the kind of feeling
넘볼 수 없는 내 비밀
Oh, zig-zag, 삐뚤어진 all night
기대해 now I'm gonna get away
Yeah, yeah, yeah, yeah
이제 내 멋대로
누가 뭐라 해도 이제 내 맘대로 (Oh yeah)
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
네 멋대로 걸어 (Go)
주저하지 말고 너의 꿈에 걸어 (Ooh)
You know I ain't shown a thing
That's my swagger, swagger
Zigzag 삐뚤빼뚤
달아 달아 달려 (달려)
Zigzag 삐뚤빼뚤
걸어 걸어 맘대로 (맘대로)
Let me show you what I got
내 맘대로 으스대며 걸어가
Show you one at a time
That's my swagger, swagger