bayan tools HollandI'm not afraid

ترجمه ، متن اصلی و دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ

ترجمه↓
مجبور نیستی با چشم های باز ببینی
مجبور نیستی بی فایده خودتو محبور کنی
اشک هایی که هر روز ریختم
رویاهایی که هر روز رویاشون رو داشتم
رشته ای که بدجور گره خورده بود
کسی که قراره گره رو باز کنه تویی
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
میتونی با چشم های بسته حس کنی
میتونی همونطور که جریان داره دنبالش کنی
اشک هایی که هر روز ریختم
رویاهایی که هر روز رویاشون رو داشتم
رشته ای که بدجور گره خورده بود
کسی که قراره گره رو باز کنه تویی
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
من، من دیگه نمیترسم
اون نور رو دنبال میکنم
میخوام بیدار بشم
میتونی با چشم های بسته حس کنی
میتونی همونطور که جریان داره دنبالش کنی
میتونی با چشم های بسته حس کنی
میتونی همونطور که جریان داره دنبالش کنی

متن اصلی↓
두 눈 뜬 채로 안 봐도 돼
괜히 억지로 안 그래도 돼
매일 흘러왔던 눈물
매일 그려왔던 꿈
마구 엉켜있던 끈
매듭을 푸는 건 you (you)
I'm not, not afraid anymore
I'm not, not afraid anymore (my li-li-life)
I'm not, not afraid anymore, afraid anymore
Not, not afraid anymore (my li-li-life)
I'm not, not afraid anymore
I'm not, not afraid anymore
(My li-li-life)
눈 감은 채로 느끼면 돼
흐르는 대로 따라가도 돼
매일 흘러왔던 눈물
매일 그려왔던 꿈
마구 엉켜있던 끈
매듭을 푸는 건 you (you)
I'm not, not afraid anymore
I'm not, not afraid anymore (my li-li-life)
I'm not, not afraid anymore, afraid anymore
Not, not afraid anymore (my li-li-life)
I'm not, not afraid anymore
I'm not, not afraid anymore
저 빛을 따라갈래
I wanna wake up (my li-li-life)
(My li-li-life)
눈 감은 채로 느끼면 돼 (이건 내 건데)
흐르는 대로 따라가도 돼 (걱정 안 해도 돼)
눈 감은 채로 느끼면 돼
흐르는 대로 따라가도 돼