ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
پرش توی خوشی زیاد ، به اوج برس
ادرنالین منو تو این دنیای حوصله سر بر بیدار میکنه
تو این دنیا هیج جوابی نیست
واقعیت یا مجازی همه متحد
10 میلیون تماشاچی رو من تمرکز کردن
زمان فیلم منو از دست نده
بدون عابر
اگر میخوای اینو انجام بدی، درست انجام بده
پر کنید و بخوابید
همینطور بدو و بجنگ، از فردا لذت ببر جوری که انگار هیچی نیست
حسی مثل اینکه من توی بهشتم، دوربینها روشن
به اندازه ی دنیای توی صفحه، اره من رییسم
هیچ راه فراری نیست، راه فراری نیست، فقط با این برو
سخته
فقط اینجا خوش باش
قلبم بومپ بومپ میکنه
حتی اگر من بمیرم، با لایک برمیگردم
منو توی این دنیا پرت کن
الان بپر
من میخوام بدون هیچ ترسی زندگی کنم
قلبم داره مسابقه میده (مثل شخصیت اصلی)
این دنیا قراره پر از عرق باشه، هیجان زده
من تورو به دست میارم
من میخوام
بلاکباستر شخصی تورو
قهرمان داستان از سرنوشت
جهان مطابق خواسته ی من نشون داده میشه
حسش میکنم، من اینو حس میکنم
مثل یه فیلم اکشن
جهان رو جوری تکون بده که دوست داری
رویاها واقعی میشن
حتی اگر هرکاری که میخوای رو انجام بدی، تو تا آخرش زنده میمونی
مثل بلاکباستر
(بلاکباستر،بلاکباستر)
تو داشتی راجب پرواز مقل یه قهرمان توی بالای آسمون رویا پردازی میکردی
اکشن فیگورام مثل تیکتهام فروش میره
بدون محدودیت، سریعتر برو
روی بهترین بودن پا بزار
200 و برون
حتی ویلن ها(شخصیت منفی فیلم و سریال) هم نمیتونن منو بگیرن
هیچ انتخاب مسیری نیست
من چهارراهم رو انتخاب کردم
غیر ممکن هارو ممکن کن
اگر کامپیوتری نیست
هر روز مثل پارتیه
زندگی که میخواستم الان جهان رو تکون میده
(آماده ای؟)
من میخوام بدون هیچ ترسی زندگی کنم
قلبم داره میزنه
این دنیا قراره پر از عرق باشه، هیجان زده
من تورو به دست میارم
من میخوام
بلاکباستر شخصی تورو
قهرمان داستان از سرنوشت
جهان مطابق خواسته ی من نشون داده میشه
حسش میکنم، من اینو حس میکنم
مثل یه فیلم اکشن
جهان رو جوری تکون بده که دوست داری
رویاها واقعی میشن
حتی اگر هرکاری که میخوای رو انجام بدی، تو تا آخرش زنده میمونی
مثل بلاکباستر
الان الان الان خفه کننده
الان الان الان بی امان
الان الان الان هیجان انگیز
میخوام زندگی کنم
مثل یه فیلم اکشن
من میخوام باشم
شخصیت اصلی توی یه اکشن خشن
من تشنه ام، فقط صحنه رو نگاه کن
دنیایی که همه تماشاچین و فقط منو مبینن
بزار با لذت بیشتر سرازیر بشه
پرش کن، موقع فرار
من میخوام
بلاکباستر شخصی تورو
قهرمان داستان از سرنوشت
جهان مطابق خواسته ی من نشون داده میشه
حسش میکنم، من اینو حس میکنم
مثل یه فیلم اکشن
جهان رو جوری تکون بده که دوست داری
رویاها واقعی میشن
حتی اگر هرکاری که میخوای رو انجام بدی، تو تا آخرش زنده میمونی
مثل بلاکباستر
الان الان الان خفه کننده
الان الان الان بی امان
الان الان الان هیجان انگیز
میخوام زندگی کنم
مثل یه فیلم اکشن


متن اصلی↓
Hop in, big thrills, 절정에 올라타
Adrenaline, 날 깨워 in this boring life
답 없어 이 세계는 현실, 가상 다 unify
천만 관객 focus on me, don't miss it, my movie time
No 행인, 할거라면 제대로 해 차지해 자린 main
Keep runnin' and fighting, 즐겨 마치 없듯이 내일
Feel like I'm in paradise, camera's on
Screen 안속 세계에서만큼, yeah, I'm the boss
Way out, way out 없어, 그냥 뚫고 가
고난도 난 여기선 즐길 뿐이야
심장이 뛰어 bump, bump, 죽어도, I'll be back, thumbs up
이 세계에 나를 던져 이젠 jump off
겁 없이 살고파
가슴이 뛰고파 (주인공 같이)
저 세계는 땀 흥건해질 thrill up
I got you, woah
원하고 있어, 나만의 특별한 blockbuster
운명을 타고난 주인공, 내 뜻대로 세상이 펼쳐져
I'm feeling it, feeling it, 액션 영화처럼
맘대로 세상을 흔들어, 꿈꾸는 그대로 이뤄져
하고 싶은 대로 다 질러도 끝까지 살아남지
Like a blockbuster
Blockbuster, blockbuster
꿈꿔왔잖아 저 위 하늘을 멋지게 나는 hero
티켓만큼 팔려나가 내 action figure
No limit, go faster, 밟아 더 엑셀
200 찍고 달리는 ride, villain도 나는 못 잡아
정해진 길은 없어 내가 정해 내 기로
불가능도 가능케 해 안된다면 CG로
Everyday's like a party, 지루한 충고는 뒤로
원해 왔던 life, 이제 이 세상을 움직여
Are you ready?
겁 없이 살고파 (yeah)
가슴이 뛰고파
저 세계는 땀 흥건해질 thrill up
I got you, oh
원하고 있어, 나만의 특별한 blockbuster
운명을 타고난 주인공, 내 뜻대로 세상이 펼쳐져
I'm feeling it, feeling it, 액션 영화처럼

맘대로 세상을 흔들어, 꿈꾸는 그대로 이뤄져
하고 싶은 대로 다 질러도 끝까지 살아남지
Like a blockbuster
Now, now, now, 숨막히게
Now, now, now, 거침없게
Now, now, now, 짜릿하게
살길 원해, 액션 영화처럼
되고 싶어 거친 액션의 main actor
목말라 눈으로 보는 장면 만으론
객석 위의 모두가, 나만 바라보는 세계
좀 더 희열이 넘쳐나게, 꽉 채워, running time
원하고 있어 (woah), 나만의 특별한 blockbuster
운명을 타고난 주인공, 내 뜻대로 세상이 펼쳐져
I'm feeling it, feeling it, 액션 영화처럼
맘대로 세상을 흔들어 (oh), 꿈꾸는 그대로 이뤄져
하고 싶은 대로 다 질러도 끝까지 살아남지
Like a blockbuster
Now, now, now, 숨막히게
Now, now, now, 거침없게
Now, now, now, 짜릿하게
살길 원해, 액션 영화처럼

توضیح: این اولین اهنگ رپی هست که یونجون نوشته ، من خودم عاشق متن این اهنگم و به نظرم به عنوان اولین اهنگ واقعا عالیه، نظرتون راجب همکاری انهایپن و تی اکس تی چیه؟ دوست دارین بازم بدن؟ نظرتون رو کامنت کنین