ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
به غریبه بیشتر و بیشتر عادت میکنم
منی که توی آینه منعکس شدم
قطعا این خود حرف گوش نکن منه
راجبش حس خوبی داشتم
یه دفعه شک زیاد میشه
کل شب نگرانی هام زیاد میشه
غیرقابل دیدن عه
نقطه ی شروع
ترک، تصادف توی سرم
شکستگی، شکستگی
دوباره به دو قسمت تقسیم میشه
عمیق بریده میشه
اروم اروم معلوم میشه
بین ترک ها
میتونم یه "من" متفاوت ببینم
ترک توی آینه
توی قلبم
یه ترک کوچیک به وجود اومده
حتی من گیجم
نمیدونم من کی ام
حدس میزنم خودم رو گم کردم، حدس میزنم خودم رو گم کردم
حتی اگر شکاف رو با هر دو دستم بپوشونم، حتی اگر شکاف رو با هر دو دستم بپوشونم
بد میشه
یه نشونه ی اروم از سقوط
فقط سعی میکنم به چیزی برگردم که من قبلا بودم
هرچی بیشتر نگاهم میکنی
و مواجه میشی
ترک بزرگتر میشه
ترک، تصادف توی سرم
شکستگی، شکستگی
دوباره به دو قسمت تقسیم میشه
عمیق بریده میشه
اروم اروم معلوم میشه
بین ترک ها
میتونم یه "من" متفاوت ببینم
ترک توی آینه
توی قلبم
یه ترک کوچیک به وجود اومده
حتی من گیجم
نمیدونم من کی ام
میشه برای یکی قهرمان شد
شاید برای هرکسی
ترک توی آینه
توی قلبم
یه ترک کوچیک به وجود اومده
حتی من گیجم
نمیدونم من کی ام
اون کسی که توی آینه است کیه
ترک توی آینه

متن اصلی↓
점점 낯설어져 거울 속에 비친 내가 uh-uh
분명 어제의 난 단단하다 느껴졌어
어느새 의심이 불어나, 밤새 고민이 늘어 가
보이지도 않던 점에서 시작된
Crack Crash in my head
Crump, Crush 둘로 가르고 또 갈라
날카롭게 파고들어 서서히 벌어진
그 틈 사이로 다른 내가 보여
Crack in the mirror
내 맘속에 가느다란 금이 생겨
나조차도 혼란스러워
I don't know who I am
I guess I've lost myself
(I guess I've lost myself)
두 손으로 빈틈을 가려 봐도
(두 손으로 빈틈을 가려 봐도)
It goes bad 서서히 보인 붕괴의 조짐
Just tryin' to go back to what I was tho
쳐다볼수록 얼굴 위로 점점 더 벌어져 가는
Crack Crash in my head
Crump, Crush 둘로 가르고 또 갈라
날카롭게 파고들어 서서히 벌어진
그 틈 사이로 다른 내가 보여
Crack in the mirror
내 맘속에 가느다란 금이 생겨
나조차도 혼란스러워
I don't know who I am
누군가에겐 can be a hero
누군가에겐 어쩌면
Crack in the mirror
내 맘속에 가느다란 금이 생겨
나조차도 혼란스러워
I don't know who I am
나나나-나나나나
거울 속에 저 사람은 누구일까?
A crack in the mirror