ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
اون تشویق ها، من همیشه پشتشونم
یه لبخند باحال سلاح اصلیته
زمین ورزشی جایی که برای اولین بار دیدمت
صحنه ی فیلمی که حس یه شخصیت اصلی رو‌ داشتم
من با یه پاس تو روی اون صحنه ام
جای من زیر نور نورافکن
اون مدل حرف هایی به سمت من پرتاب میکنی
در این لحظه من تبدیل به بازیگر اصلی شدم
یه قدم برداشتم
یه هایلایت بهم بده
نمایشی که ارزوش رو داشتم
وقتشه که بازیم رو نشون بدم
این نمایش منه
نمایشی که ارزوش رو داشتم
این نمایش منه
اون تشویق ها، من هیچکس نیستم
تو توی عکس استاد منی
اوه نه، ببخشید، از خطم گذشتم
اضافه یک امروز به خوبی ادیت شده
من با تو ام ولی ذهنم عجیبه
بدنم همش شبیه گرافیک کامپیوتری میشه
دری که بهش میگن خروج یه دفعه به سمتم اومد
پایان خسته کننده و کوچیکم
توهمم خداحافظ
بای بای نزدیکه
نمایش برای تو
وقت دور شدنه
این نمایش تو عه
این نمایش تو عه
این نمایش تو عه
خدای من
نمایش خیره کننده ی تو
من بهت کاری ندارم
من بهت کاری ندارم
خدای من
یه نمایش جادویی
من بهت کاری ندارم
من بهت کاری ندارم
این نمایش روی صحنه
هنوز با شکوه عه
ما هیچ مشکلی نداشتیم
هیچی بجز اسمم
توهمم خداحافظ
بای بای نزدیکه
نمایش برای تو
وقت دور شدنه
این نمایش تو عه
این نمایش تو عه
این نمایش تو عه

متن اصلی↓
저 환호성 난 매일 그 뒤
쿨한 미소는 너의 주무기 (주무기)
처음 만났던 운동장의 court
나도 주인공만 같던 movie scene (movie scene)
네 패스 하나에 바로 나도 그 scene 안에
Spotlight 불빛 아래 내 자리
날 향해 던져준 너의 다정한 그 말에
나도 한순간에 주연이 (주연이) ah
Oh oh 내디뎌 한발 (ah)
Oh oh give me a highlight (ah)
Oh oh 꿈꿔온 drama
Time to show my play
이건 내 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
꿈꿔본 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
이건 내 drama
저 환호성 난 nobody
스티커 사진 속 넌 주인님 (주인님)
아이구 죄송, 넘은 내 선 (내 선)
엑스트라1은 오늘도 통편집 yeah
함께 하고 있지만 마음이 이상해
자꾸 CG같애 내 몸이 (내 몸이)
어느새 다가온 퇴장이란 그 문 앞엔
작고 시시한 내 결말이 ah
Oh oh 잘 가 내 망상 (ah)
Oh oh 다가온 bye-bye (ah)
Oh oh 널 위한 drama
Time to get away
이건 네 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
이건 네 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
이건 네 drama, yeah oh yeah
Oh my God
네 눈부신 drama
내 내가 무슨 상관
내 내가 무슨 상관
Oh my God
마법 같은 drama
내 내가 무슨 상관
내 내가 무슨 상관 (ah)
Oh oh 무대 위 drama는 (ah)
Oh oh 여전히 찬란 (ah)
Oh oh we have no problem
Nothing but my name (ah)
Oh oh 잘 가 내 망상 (ah)
Oh oh 다가온 bye-bye (ah)
Oh oh 널 위한 drama
Time to get away
이건 네 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
이건 네 drama (ooh ooh ooh ooh ooh ooh)
이건 네 drama