ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
دور نشو، دور نشو
من باید یه کاری کنم ، من یه کسی ام
همش یا هیچی، همش یا هیچی
من به حلقه ی الماس نیاز دارم
تحقیر بقیه راه منه
من تبدیل به یه برنده میشم، یه بازنده نه ، این راه منه
بزرگ برو یا برو خونه
دنیا مثل یه بازیه اینجا فقط یا برد هست یا باخت
به سمت راست میرم،راست الان
من باور دارم که به یه کسی تبدیل میشم،تبدیل میشم،به هرحال تبدیل میشم
این دعوا همین الان
بزن بریم بریم بریم
همیشه درمقابل من ، مو مو مو
وسطی حس باخت داره
بیاین موقعی که وقت برای فکر کردن داریم یه گاچا بکشیم
بزرگ برو یا برو خونه
حس میکنم خوش شانسم
حس کوبیدن خوبه
سرنوشتم عالیه
این یه نوع درده
همشو داد بزن یا هیچی
ما میریم، میریم، میریم، ما میرونیم
من حس، حس، حس خوبی دارم
ما میریم، میریم، میریم، ما میرونیم
بزرگ برو یا برو خونه
دور نشو، د.ر نشو
من باید یه کاری کنم ، من یه کسی ام
همش یا هیچی یا همش یا هیچی
من به حلقه ی الماس نیاز دارم
تحقیر بقیه راه منه
من تبدیل به یه برنده میشم، یه بازنده نه ، این راه منه
بزرگ برو یا برو خونه
زندگی مثل یه رولت روسیه ایه نمیشه مخالفت کرد
هر کجا من میجنگم
ارتقای ترکیبی ، بدست اووردن ایتم ، من میتوانم اونو درست کنم
الان با اطمینان انتخاب کن
بزن بریم بریم بریم
همیشه درمقابل من ، مو مو مو
وسطی حس باخت داره
بیاین موقعی که وقت برای فکر کردن داریم یه گاچا بکشیم
بزرگ برو یا برو خونه
حس میکنم خوش شانسم
حس کوبیدن خوبه
سرنوشتم عالیه
این یه نوع درده
همشو داد بزن یا هیچی
ما میریم، میریم، میریم، ما میرونیم
من حس، حس، حس خوبی دارم
ما میریم، میریم، میریم، ما میرونیم
بزرگ برو یا برو خونه
(بزرگ برو یا برو خونه)
دور نشو، د.ر نشو
من باید یه کاری کنم ، من یه کسی ام
همش یا هیچی یا همش یا هیچی
من به حلقه ی الماس نیاز دارم
تحقیر بقیه راه منه
من تبدیل به یه برنده میشم، یه بازنده نه ، این راه منه
بزرگ برو یا برو خونه


متن اصلی↓
Don't get away, don't get away
I gotta make I'm the one
모 아니면 도 아니면 모 아니면 도라고
I need a diamond ring
모만이 나의 길
난 루저가 아닌 위너가 돼 that's my way
Go big or go home
승리 아님 패배뿐인 game 같은 세상
가는 거야 right right now
될놈될을 믿어 어차피 될 놈 되니까
이 한 판의 fight right now
Let's go, go, go
내 앞엔 언제나 모, 모, 모
중간 같은 건 feels like lose
고민할 시간에 가챠를 뽑아보자
Go big or go home
I'm feeling lucky 예감이 좋지
두근거림에 feels alright
내 운명은 대박
이런 근자감
All 아님 nothing 질러봐
We going, going, going, we ride
I'm feeling, feeling, feeling alright
We going, going, going, we ride, we ride
Go big or go home
Don't get away, don't get away
I gotta make, I'm the one
모 아니면 도 아니면 모 아니면 도라고
I need a diamond ring
모만이 나의 길
난 루저가 아닌 위너가 돼 that's my way
Go big or go home
거부할 수 없는 Russian roulette 같은 삶
어쨌거나 I'll survive
아이템 획득 합성 강화 I can make it right
자신 있게 choose right now
Let's go, go, go
내 앞엔 언제나 모, 모, 모
중간 같은 건 feels like lose
고민할 시간에 가챠를 뽑아보자
Go big or go home
I'm feeling lucky 예감이 좋지
두근거림에 feels alright
내 운명은 대박
이런 근자감
All 아님 nothing 질러봐
We going, going, going, we ride
I'm feeling, feeling, feeling alright
We going, going, going, we ride, we ride
Go big or go home
(Go big or go home)
Don't get away, don't get away
I gotta make, I'm the one
모 아니면 도 아니면 모 아니면 도라고
I need a diamond ring
모만이 나의 길
난 루저가 아닌 위너가 돼 that's my way
Go big or go home