ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

 

ترجمه↓
میتونی ببینی؟
یه قطره چکه میکنه
من با خود واضحم ترکیب میشم
به حرکت کردن ادامه میدم جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
حریص تر مثل یه جادوگر
خود واقعیم رو نشونت میدم، یه نور قرمز تیره
خیلی پر زرق و‌ برق میدرخشه
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
اروم قدم میزنم و از روی مرز رد میشم
یه نشونه ی عمیق از ارزوهای غرق در سیاهی
توی جاده ی خار دار پر از زخم میرم
خیلی طبیعی شکست ناپذیرم
نمیخوام مخفی شم
جنگ جسورانه
سپر کدر پر از زخم
خیلی طبیعی قشنگه
میتونم ارزو ها رو ببینم که واضح میشن
پس کلید من اینجاست
مشکلی نیست مهم نیست تو چی میگی
میتونی ببینی؟
یه قطره چکه میکنه
من با خود واضحم ترکیب میشم
به حرکت کردن ادامه میدم جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
حریص تر مثل یه جادوگر
خود واقعیم رو نشونت میدم، یه نور قرمز تیره
خیلی پر زرق و‌ برق میدرخشه
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
خوبی یا بدی
این جادو نیست این غم انگیزه
حتی اگر این درد داشته باشه هم دوباره امتحانش کن
رنگ قلبم زرشکی عه
عشق سوزان درونم
مدرک ماجراجویی مثل یه گردنبند عه
کاری میکنه بدرخشم
من میتونم سرنوشت بزرگ رو ببینم
پس کلید من اینجاست
مشکلی نیست مهم نیست تو چی میگی
میتونی ببینی؟
یه قطره چکه میکنه
من با خود واضحم ترکیب میشم
به حرکت کردن ادامه میدم جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
حریص تر مثل یه جادوگر
خود واقعیم رو نشونت میدم، یه نور قرمز تیره
خیلی پر زرق و‌ برق میدرخشه
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
عمیق شدن ارزوها خونین عه
ارزوهای من پایان نداره
با زخم های من این قشنگه
فقط چون این چیزیه که من هستم
قدرتی که توی آزمایش ها رشد کرد
من از سایه هایی که بهم ضربه میزنن نمیترسم
تمام ارزوهام واقعی میشن
فقط چون این چیزیه که من هستم
میتونی ببینی؟
یه قطره چکه میکنه
من با خود واضحم ترکیب میشم
به حرکت کردن ادامه میدم جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن
حریص تر مثل یه جادوگر
خود واقعیم رو نشونت میدم، یه نور قرمز تیره
خیلی پر زرق و‌ برق میدرخشه
کثیفی ها، کثیفی های من رو به تو نشون میدن

متن اصلی↓
Can you see huh?
떨어진 한 방울 drip
투명한 내 안에 섞여 들지
아무렇지 않은 듯 keep on moving (yeah)
Impurities, show you my impurities
욕심내 더 like a witch
Show you real me 검붉어지는 빛
강렬하게 반짝여 glittery things (yeah, things)
Impurities, show you my impurities
천천히 밟아가 경계선을 넘어가
검게 휩싸인 욕망들의 deep sign
가시밭길 위로 상처투성이로 가
So natural, invincible
Ooh, yeah, don't wanna hide
Ooh, yeah, 과감히 fight
상처로 가득한 단단한 불투명함
So natural, 아름다워
I can see 선명해지는 desire
So here's my key
(괜찮아, no matter what you say)
Can you see huh?
떨어진 한 방울 drip
투명한 내 안에 섞여 들지
아무렇지 않은 듯 keep on moving (yeah)
Impurities, show you my impurities
욕심내 더 like a witch
Show you real me 검붉어지는 빛
강렬하게 반짝여 glittery things (yeah, things)
Impurities, show you my impurities
Goodness (oh), 혹은 badness (oh)
이건 magic (oh), 아님 tragic (oh)
다친대도 (oh), 다시 try it (oh)
(Oh-oh-oh-oh-ha-oh, ha-oh)
심장의 빛깔은 마치 crimson
타오를 듯한 내 안의 passion
모험의 증거는 마치 necklace
나를 더 빛나게 해
I can see 펼쳐진 destinations
So here's my key
(괜찮아, no matter what you say)
Can you see huh?
떨어진 한 방울 drip
투명한 내 안에 섞여 들지
아무렇지 않은 듯 keep on moving (yeah)
Impurities, show you my impurities
욕심내 더 like a witch
Show you real me 검붉어지는 빛
강렬하게 반짝여 glittery things (yeah, things)
Impurities, show you my impurities
짙어지는 욕망은 핏빛 (핏빛)
끝을 알 수 없는 내 wishes (wishes)
아름다워 난 with my scratches (scratches)
Just because it's what I am
시련 속에서 커진 power (power)
겁내지 않아 덮친 shadow (shadow)
다 이뤄 내 desire
Just because it's what I am
Can you see huh? (ha-ha-ah)
떨어진 한 방울 drip
투명한 내 안에 섞여 들지
아무렇지 않은 듯 keep on moving (umm-hm-hm, yeah)
Impurities, show you my impurities
욕심내 더 like a witch
Show you real me 검붉어지는 빛
강렬하게 반짝여 glittery things (yeah, things)
Impurities, show you my impurities