ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
بعد از کلی دویدن به تپه ی کوچیکی رسیدیم
تو باد خنک میشم
فکر میکردم اگر بدوئم میفهمم
ولی در اخر من چیزی یاد نگرفتم
پس، این چیه که من میخام؟ این درسته؟
باید چیکار کنم؟ چه انتخابی کنم
من کیم؟ و منظورم چیه وقتی من میگم "من" ؟
کاغذی با سوالای بدون جواب تموم نشدنی نوشته شده
مثل موج هایی که ریتمو بر فراز غروب دریا کنترل میکنن
در حال حاضر، من دارم شناور میشم
بعد میرسم به یه جای دیگه، یه جای دیگه
ولی قراره کجا باشه؟


متن اصلی↓
Arriving at a low hill after a long run
I cool off in the wind
I thought I'd understand if I ran
But in the end, I didn't learn a thing
So, what is it I want?
Is this correct?
What should I do? What choice do I make?
Who am I? And what do I mean when I say "me"?
Papers with unanswered questions
Endlessly written
Like the waves that ride the rhythm atop the sunset sea
For now, I'll float away
Then I'll arrive somewhere else, another place
But where will that be?