bayan tools jiminlike crazy

ترجمه ، متن اصلی و دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ

ترجمه↓
فکر کنم تا آخر بتونیم زنده بمونیم
من میترسم که همه چیز از بین بره
فقط بهم اعتماد کن

اون میگه
عزیزم ، دنبالم بیا
امشب هیچ چیز بدی نداره
بهونه هاتو واسه بعدا نگه دار
یکم با من بمون

منو ببین که میرم
الان ، من تو تنهایی غرق شدم
کجا ام ؟
مه تیره جلوی چشمام رو گرفته

صداهایی رو میشنوم که حرف میزنن
نمیدونم اونا کین
سعی میکنم فشار روم‌ رو کم کنم
دنبال ستاره ها میگشتم
بهم بگو ، میتونم دوباره خودمو پیدا کنم؟
وقتی خیلی دور شده ام؟
(تو اینجا اگر این دوتا جمله بالا رو باهم جابه‌جا کنیم معنی بهتر میشه)
آره میدونم
تو میدونی ، من میدونم

ترجیح میدم
تو نورها گم شم ، تو نورها گم شم
عقلمو از دست دادم
میتونی کمک کنی دردو تحمل کنم؟
هر شب ، دیوونم میکنی
احساسات روی یخ
بزار امتحانش کنم

یه سواری خوب بهم بده
قراره یه شب عالی باشه
تا ابد من و تو

تا ابد من و تو

بازتاب من
حتی نمی‌تونم تشخیصش بدم
حس زنده بودن دارم ، وقتمو دارم هدر میدم

ترجیح میدم
تو نورها گم شم ، تو نورها گم شم
عقلمو از دست دادم
میتونی کمک کنی دردو تحمل کنم؟
هر شب ، دیوونم میکنی
احساسات روی یخ
بزار امتحانش کنم

یه سواری خوب بهم بده
قراره یه شب عالی باشه

این قراره منو نابود کنه
این منو نابود میکنه
بیدارم نکن
میخوام تو این رویا بمونم ، نجاتم نده
سعی نکن نجاتم بدی
به یه راهی نیاز دارم که
به یه راهی نیاز دارم که ما بتونیم رویا ببینیم

دوباره تنهایی
هدف چیه؟

متن اصلی↓
(I think we could last forever
I'm afraid that everything will disappear
Just trust me)

She's saying
Baby, 생각하지 마
There's not a bad thing here tonight
Baby, 떠나도 좋아
있어 줘 오늘까지만

Watch me go
날 적셔 밤새도록 (Away)
아침도
취해서 오지 않게

시끄러운 음악 속에
희미해진 나
드라마 같은 뻔한 story
익숙해져 가
네가 알던 나를 찾기엔 멀리 온 걸까?
Yeah, I know
You know, I know (Ooh)

I'd rather be
Lost in the lights
Lost in the lights
I'm outta my mind
이 밤의 끝을 잡아줘
매일 밤
You spin me up high
너를 품은 달
Let me have a taste

Give me a good ride (Oh, I'm fallin', I'm fallin', I'm fallin')
Oh, it's gon' be a good night (Oh, I'm fallin')
Forever, you and I

Mmm-hmm
Yeah, hey
Mmm-hmm
Ooh-woah
Mmm-hmm
Mmm-hmm
(Forever, you and I)

거울 속에 비친 나
하염없이 미쳐가
I'm feelin' so alive, wasting time

I'd rather be
Lost in the lights
Lost in the lights
I'm outta my mind
이 밤의 끝을 잡아줘
매일 밤
You spin me up high
너를 품은 달
Let me have a taste
[Post-Chorus]
Give me a good ride (Oh, I'm fallin', I'm fallin', I'm fallin')
It's gon' be a good night (Oh, I'm fallin')
Forever, you and I

This will break me
This is gonna break me (Break me)
No, don't you wake me (Wake me)
I wanna stay in this dream, don't save me
Don't you try to save me (Save me)
I need a way we (Way we)
I need a way we can dream on (On, on, on)
(Alone again
What's the point?)