bayan tools HollandLoved you better

ترجمه ، متن اصلی و دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ

ترجمه↓
شب من داره از بین میره
دارم نور درونم رو از دست میدم
حس میکنم یه چیزی اشتباه پیش رفت، نمیدونم چرا
مردم تلاش میکنن با من بد رفتار کنن
و شعله ی درونم رو از بین ببرن
جایی هست که صدای من رو بشنوه؟
آسمون با بیشمار شهاب پر شده
بلند شو، داد بزن و به سمت آسمون بدو
موهات رو کنار بکش و چشمات رو باز کن
بزار همه ببینن که نگاه های خیره شون رو نادیده میگیری، فقط بالا رو نگاه کن
این راه تو عه، این جوابه
الان با خودم مثل یه ملکه رفتار میکنم
به خودم همه چیز رو میدم
فقط یه چیز مونده که بهش فکر کنم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
شاید بد من رو‌ میخواستی
و میخواستی که من درد بکشم
ولی چشم هام به سمت آسمون میدرخشن
آسمون با بیشمار شهاب پر شده
بلند شو، داد بزن و به سمت آسمون بدو
موهات رو کنار بکش و چشمات رو باز کن
بزار همه ببینن که نگاه های خیره شون رو نادیده میگیری، فقط بالا رو نگاه کن
این راه تو عه، این جوابه
الان با خودم مثل یه ملکه رفتار میکنم
به خودم همه چیز رو میدم
فقط یه چیز مونده که بهش فکر کنم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
زخم هات رو شعله ور کن، بذار مثل جرقه بترکن
به داد زدن اینکه تو متفاوتی ادامه بده
موهات رو کنار بکش و چشمات رو باز کن
بزار همه ببینن که نگاه های خیره شون رو نادیده میگیری، فقط بالا رو نگاه کن
این راه تو عه، این جوابه
الان با خودم مثل یه ملکه رفتار میکنم
به خودم همه چیز رو میدم
فقط یه چیز مونده که بهش فکر کنم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
ای کاش بیشتر دوستت داشتم
راه های زیادی هست که
ای کاش بیشتر دوستت داشتم

متن اصلی↓
나의 밤이 망가져가고
갖고 있던 빛을 잃어가
뭔가 잘못 됐다고 느껴
나는 왜 no
사람들은 나를 죽이고
남았던 불꽃도 짖밟으려 해
나의 얘길 들어줄 곳은
어디에
하늘에 수 없는 별들이 쏟아져
쏟아져
일어나 소리쳐 뛰어가 하늘로
하늘로
머리를 넘기고 눈을 떠
모두가 너를 볼 수 있게
시선은 무시해 앞을 봐
그게 네 길이고 정답이야
Now I treat myself like a queen
나에게 줄거야 everything
생각할 문제는 하나 뿐
So many ways that I wish I loved you better
너는 내 어둠을 원하고
내가 아픈걸 원했겠지만
내 눈은 저 하늘을 향해서
빛이나
하늘에 수 없는 별들이 쏟아져
쏟아져
일어나 소리쳐 뛰어가 하늘로
하늘로
머리를 넘기고 눈을 떠
모두가 너를 볼 수 있게
시선은 무시해 앞을 봐
그게 네 길이고 정답이야 (No)
Now I treat myself like a queen
나에게 줄거야 everything
생각할 문제는 하나 뿐
So many ways that I wish I loved you better
불꽃처럼 터트려
너의 상처들을
너의 기억들을
울부짖고 외쳐봐
나는 다르다고
나는 다르다고
머리를 넘기고 눈을 떠
모두가 너를 볼 수 있게
시선은 무시해 앞을 봐
그게 네 길이고 정답이야
Now I treat myself like a queen (Like a queen)
나에게 줄거야 everything (Everything)
생각할 문제는 하나 뿐 (Everything)
So many ways that I wish I loved you better
Wish I loved you better
Wish I loved you better
So many ways that I wish I loved you better

یادداشت مترجم : هیچ کس نمیتونه درک کنه من چقدر این اهنگ و متنش رو دوست دارم