ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
بسه ، الان ، همه چی
وقتشه نقاب هارو بردارین
دنیایی پر از بی اعتمادی ها
جایی که به کسی نمیتونی اعتماد کنی
نگاه های سرد مردم
من اروم اروم دیوونه میشم
و یه جورایی بامزس
من فقط تلاش میکنم ازش لذت ببرم
توی کابوس همیشگی هر روز
الان دیگه ازش فرار نمیکنم
من تو راه خودم می مونم
اهمیت نمیدم
خودمو به شک نمیندازم
اگر نمیتونم فرار کنم
اون موقع ترجیح میدم دیوونه شم
از این دنیای فاسد خسته شدم
بقیه فقط دیوونگیم رو تحریک میکنن
من اهمیت نمیدم
مثل یه دیوونه لبخند میزنم
من از این دنیای دیوونه خسته شدم
اگر یکم دیوونه باشی
دنیا بامزه تره ، میدونی؟
من بهت ایمان دارم
ما هنوز میتونیم دنیارو عوض کنیم
من فقط دارم درست میرم
این راه منه
چون من قهرمان نیستم دیوونه ام
من فقط دارم درست انجام میدم
چون این عدالت منه
چون من قهرمان نیستم دیوونه ام
چشم ها به من نگاه میکنن
اونا فقط یه ترس بزرگن
نفسم گرفته ولی
در واقع
من موقع تاریک شدن دنیا نمی میرم
مثل نور ماهه
و یه جورایی بامزس
من فقط تلاش میکنم ازش لذت ببرم
من با راه خودم جلو میرم
بدون اهمیت دادن
خودمو به شک نمیندازم
چاگر نمیتونم فرار کنم
اون موقع ترجیح میدم دیوونه شم
از این دنیای فاسد خسته شدم
بقیه فقط دیوونگیم رو تحریک میکنن
من اهمیت نمیدم
مثل یه دیوونه لبخند میزنم
من از این دنیای دیوونه خسته شدم
اگر یکم دیوونه باشی
دنیا بامزه تره ، میدونی؟
من بهت ایمان دارم
ما هنوز میتونیم دنیارو عوض کنیم
توی کابوس همیشگی هر روز
الان دیگه ازش فرار نمیکنم
قوی تر بیرون میام
یا خوش میگذرونم
مثل اینکه یکم دیوونه شدم
میدونم تو این دنیای درحال نابودی موفق میشیم
از این دنیای فاسد خسته شدم
بقیه فقط دیوونگیم رو تحریک میکنن
من اهمیت نمیدم
مثل یه دیوونه لبخند میزنم
من از این دنیای دیوونه خسته شدم
اگر یکم دیوونه باشی
دنیا بامزه تره ، میدونی؟
من بهت ایمان دارم
ما هنوز میتونیم دنیارو عوض کنیم
من فقط دارم درست میرم
این جوریه که من انجام میدم
چون من قهرمان نیستم دیوونه ام
من فقط دارم درست انجام میدم
این راه منه
چون من قهرمان نیستم دیوونه ام

متن اصلی↓
Stop it 이젠 모두 다 가면을 벗을 시간
불신으로 찬 세상은 아무도 못 믿게 해
사람들의 차가운 눈빛에 난 점점 미쳐가
And it's kinda funny now 그저 즐기려 해
매일 같은 악몽 속에서
이제 더는 도망치지 않아
I keep my way 신경 안 써
Don't doubt myself 아무것도
피할 수가 없다면 차라리 미칠래
I'm running down to wicked world
모두 내 광기를 재촉할 뿐 I don't give a what
웃어 봐 like a lunatic
I'm running down to crazy world
살짝 미치면 세상이 더 즐거워 you know
믿어 난 세상을 아직 바꿀 수 있어
I'm just keeping it right (yeah, yeah)
이게 내 방식이야
'Cause I'm not a superman, but lunatic
I'm just doing it right (yeah, yeah)
그게 내 정의니까
'Cause I'm not a superman, but lunatic
나를 보는 시선은 그저 거대한 공포
숨을 조여오지만 사실 죽지는 않지
어두워져 가는 세상 속 마치 한줄기 달빛
And it's kinda funny now 그저 즐기려 해
I keep my way 신경 안 써
Don't doubt myself 아무것도
피할 수가 없다면 차라리 미칠래
I'm running down to wicked world
모두 내 광기를 재촉할 뿐 I don't give a what
웃어 봐 like a lunatic
I'm running down to crazy world
살짝 미치면 세상이 더 즐거워 you know
믿어 난 세상을 아직 바꿀 수 있어
매일 같은 악몽 속에서
이제 더는 도망치지 않아
더 세게 나가 아님 즐겨 살짝 미친 채
I know we gonna make it 무너지는 세상 속
I'm running down to wicked world
모두 내 광기를 재촉할 뿐 I don't give a what
웃어 봐 like a lunatic
I'm running down to crazy world
살짝 미치면 세상이 더 즐거워 you know
믿어 난 세상을 아직 바꿀 수 있어
I'm just keeping it right (yeah, yeah)
이게 내 방식이야
'Cause I'm not a superman, but lunatic
I'm just doing it right (yeah, yeah)
그게 내 정의니까
'Cause I'm not a superman, but lunatic