ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
یادت میاد قبلا توی یه جای سرد گیر کرده بودم؟
حسی مثل اینکه قلبم یخ زده 
جایی برای رفتن با کسی نیست، هیچ کس
یه دفعه تو اومدی
کاری کردی حرکت کنم
هیچ کس مثل تو نفهمید
نمیتونم به دوردست نگاه کنم، نمیتونم
چون عزیزم، تو همونی، همون کس
یادم دادی یه چیز خیلی عجیب رو حس کنم
ما میتونیم بهش برسیم و بگیریمش
اوه این مثل جادوست
حس کردن لمس تو ، این یه حملس
هیچ کس دیگه ای اینو نداره
اوه این مثل جادوست
اوه این مثل جادوست
بغلم کردی، بهم زندگی دادی
اوه اوه این جادوست
اوه اوه این جادوست
اوه اوه این جادوست، اوه اوه این جادوست
اوه اوه این جادوست
جادو
قبلا میترسیدم
ترس از تمام بازی هایی که میکردیم
کل روز منتظر بودم
جایی برای رفتن با بقیه نیست، هیچکس
به امید اینکه یکی نجاتم بده
تا وقتی که تو اسممو صدا زدی
یه چیزی توی من تغییر کرد
منو بیدار کرد
چون عزیزم، تو همونی، همون کس
یادم دادی یه چیز خیلی عجیب رو حس کنم
ما میتونیم بهش برسیم و بگیریمش
اوه این مثل جادوست
حس کردن لمس تو ، این یه حملس
هیچ کس دیگه ای اینو نداره
اوه این مثل جادوست
اوه این مثل جادوست
بغلم کردی، بهم زندگی دادی
اوه اوه این جادوست
اوه اوه این جادوست
من میگم همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
من میگم همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
من میگم همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
من میگم همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
اوه این مثل جادوست
حس کردن لمس تو
هیچ کس دیگه ای اینو نداره
هیچ کس دیگه ای اینو نداره
اوه این مثل جادوست
بغلم کردی، بهم زندگی دادی
اوه اوه این جادوست
اوه اوه این جادوست
همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن
من میگم همگی دست بزنین
اگر قلب شکسته ای داری، فقط از یه شانس استفاده کن


متن اصلی↓
Remember how I used to be so
Stuck in one place, so cold?
Feeling like my heart just froze
Nowhere to go with no one, nobody
Suddenly, you came through
Making me make a move
Nobody got it like you
I can't look away, I can't
'Cause baby, you're a real one, real one
Teaching me to feel something so strong (strong)
We could reach out and grab it
Oh, it's just like magic
Feeling your touch, oh, it's a rush
No one else has it
It's just like magic (just like magic)
Oh, it's just like magic
Holding me tight, giving me life
Oh-oh, it's magic (magic)
Oh-oh, it's magic (oh, it's just like magic)
Oh-oh, it's magic, oh-oh, it's magic
(Just like magic) Oh-oh, it's magic
Magic
Used to be so afraid
Afraid of all the games we played
Waited around all day
Nowhere to go with no one, nobody
Hoping someone would save me
'Til you called out my name
Something in me just changed
Got me awake, got me
Baby, you're a real one, real one
Teaching me to feel something so strong (strong)
We could reach out and grab it
Oh, it's just like magic
Feeling your touch, oh, it's a rush
No one else has it
It's just like