ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه↓
فرشته ی عالی خداحافظ
فانتزی کلیشه ای
من جنگیدنم رو شروع میکنم
من به قوانین نیازی ندارم
بالهای الکی
با دست هام پارشون میکنم
وقت تمومه
لحظه ای که پاهام زمین رو لمس کرد
فقط میخوام یه زندگی واقعی رو زندگی کنم
به صدای صادقم گوش کن
الان هیچ ترسی نیست، من الان تو این لحظه ام
دارم توی زمین فرو میرم
من یه فرشته عجیب نیستم
من یه الهه عجیب نیستم
من فقط خودمم، من رو محکم بغل کن
توی این دنیای پر از شلوغی همیشه محکم بغلم کن
چون تو کنارمی
صحبت با صدای بلند، صدا توی اطراف پخش میشه
چیزی برای نگه داشتن نیست، بزار از طریق یه گوشت بگذره
توی یه دنیای پر سر و صدا
حجم صدام زیاد میشه
من مریض و خستم، من خیلی تمومم
من مریض و خستم ولی تنها نیستم
بالهای الکی
با دست هام پارشون میکنم
وقت تمومه
لحظه ای که پاهام زمین رو لمس کرد
فقط میخوام یه زندگی واقعی رو زندگی کنم
به صدای صادقم گوش کن
الان هیچ ترسی نیست، من الان تو این لحظه ام
دارم توی زمین فرو میرم
من یه فرشته عجیب نیستم
من یه الهه عجیب نیستم
من فقط خودمم، من رو محکم بغل کن
توی این دنیای پر از شلوغی همیشه محکم بغلم کن
چون تو کنارمی
من نمیترسم
من نمیترسم
فقط میخوام همه چیز رو بهت نشون بدم
همیشه به چیزی که تو هستی باور دارم
الان هیچ ترسی نیست، من الان تو این لحظه ام
دارم توی زمین فرو میرم
من یه فرشته عجیب نیستم
من یه الهه عجیب نیستم
من فقط خودمم، من رو محکم بغل کن
توی این دنیای پر از شلوغی همیشه محکم بغلم کن
چون تو کنارمی

متن اصلی↓
Ayy!
천사 같은 완벽함은 bye
틀에 박힌 fantasy
발칙하게 시작해 내 fight
Rule은 필요 없잖니 oww!
F-f-f-fake wings
내 손으로 tear off
T-t-t-time's up
두 발이 닿는 순간
Just wanna live a real life
솔직한 내 목소리를 들어줘
Ain't no fear, 난 이 순간 now (now)
떨어져 down to earth (down to earth)
Woo-woo-woo
I'm no freakin' angel
I'm no freakin' goddess
난 나일 뿐이야, hold me tight
어지러운 세상 꽉 잡아줘 항상
Because, you're by my side
멋대로 던져대는 시끄러운 얘기들
건질 게 없네 한 귀로 흘려
소란한 세상 속에 내 목소린 volume up
I'm sick and tired I'm so so done
I'm sick and tired but not alone
F-f-f-fake wings
내 손으로 tear off
T-t-t-time's up
두 발이 닿는 순간
Just wanna live a real life
솔직한 내 목소리를 들어줘
Ain't no fear, 난 이 순간 now (now)
떨어져 down to earth (down to earth)
Woo-woo-woo
I'm no freakin' angel
I'm no freakin' goddess
난 나일 뿐이야, hold me tight
어지러운 세상 꽉 잡아줘 항상
Because, you're by my side
I-I-I-I-I-I'm not afraid
Ah-ah-ah-yeah (down to earth)
I-I-I-I-I-I'm not afraid
Ah-ah-ah-yeah (down to earth)
Just wanna show you everything
언제나 있는 그대로 믿어줘
Ain't no fear, 난 이 순간 now (now)
떨어져 down to earth (down to earth)
Woo-woo-woo
I'm no freakin' angel
I'm no freakin' goddess
난 나일 뿐이야, hold me tight
어지러운 세상 꽉 잡아줘 항상
Because, you're by my side (side)

 

ادمین: اینجاهایی ک نوشتم "من یه فرشته عجیب نیستم" این ترجمه از "I'm no freakin' angel" عه ولی وقتی که اهنگ رو با دقت تر گوش دادم راستش فهمیدم زیاد شبیه "freaking" شنیده نمیشه بیشتر شبیه "f*cking" عه اگر نظر من رو بخواید در این قسمت میتونیم "من یه فرشته لعنتی نیستم" هم ترجمه کنیم و واقعا غلط هم نیست ولی توی گوگل که متنش رو سرچ کردم همون "freaking" درسته