ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
اتاق تاریک بدون یه دونه چراغ
فقط درخشش نور صفحه ی موبایلم 
توی شب بیدار میشم
پلکام سنگینه، ولی باهاشون میجنگم
و انگشتام رو برای باز کردن دفترچم حرکت میدم
"روز دوم" و سوسوی نشونه
اولین روز بدون نوشتن چیزی
صفحه ی خالیی که فکر نمیکنم چیزی بتونه پرش کنه
چجوری باید فردا رو زندگی کنم؟ باید اونجا شروع کنم؟
زود بیدار بشم؟ 6 صبح از تخت بیرون بیام؟
شاید این زیاد نشه
ولی من از کس دیگه ای نمیخوام برای من بنویسه
من جوری که روز دومم قراره باشه رو مینویسم
روز اولم که باید به روش خودم زندگی کنم
این شروع واقعی دنیای منه


متن اصلی↓
Dark room without a single light
Only the glow of my phone screen proves I'm awake in the night
My eyelids are heavy, but I fight them
And I move my fingers to open my notes
"Day 2, " and a flickering cursor
My second day with nothing written
An empty page that I don't think anything can fill
How must I live tomorrow? Where must I begin?
Waking up early? Out of bed by 6 A.M?
Maybe this won't amount to much
But I won't let someone else write for me
I'll write what my day two will be
My second day that I must live on my own
This is the real beginning of a world of my own