ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

 

ترجمه↓
این مثل عشق پولارویدیه
عشق ، این حس روستایی
اما ضربان قلبم
چرا من اینجام؟
برای چی اویزون عشقی؟
به هر حال یه حس واضحه
همرو میدونستم ، من باور دارم
این یه تلس که توش گیر کردم
بدون دونستن وقتی که صدام میکنی
قلبم اسیب میبینه ، قلبم به تپش میوفته 
این مثل عشق پولارویدیه
عشق ، این حس روستایی
اما ضربان قلبم
چرا من اینجام؟
این مثل عشق پولارویدیه
این راه من نیست
این حتی فیلتر کامان نیست (منم نمیدونم چیه)
اما من این حسو دوست دارم
قلب من اینجا برای تو عه
حکاکی بدون تصحیح
این اروم اروم پاک میشه
از این قلب توی دنیا فقط یدونه هست
بدون دونستن وقتی که صدام میکنی
قلبم اسیب میبینه ، قلبم به تپش میوفته 
این مثل عشق پولارویدیه
عشق ، این حس روستایی
اما ضربان قلبم
چرا من اینجام؟
این مثل عشق پولارویدیه
این راه من نیست
این حتی فیلتر کامان نیست 
اما من این حسو دوست دارم
عشق پولارویدی
این حس روستایی
عشق پولارویدی
حسشو دوست دارم
بدون دونستن وقتی که صدام میکنی
قلبم اسیب میبینه ، قلبم به تپش میوفته 
این مثل عشق پولارویدیه
عشق ، این حس روستایی
اما ضربان قلبم
چرا من اینجام؟
این مثل عشق پولارویدیه
این راه من نیست
این حتی فیلتر کامان نیست 
اما من این حسو دوست دارم


متن اصلی↓

It's like a polaroid love
사랑 촌스런 그 감정
근데 내 가슴이 뛰어
왜 나 이래 나? (야)
왜 사랑에 목 매는 건지?
어차피 뻔한 감정이잖아
분명 다 안다 믿었지
알고도 빠진 함정인가 봐
나도 모르게 when you call my name
가슴 아프게 나의 심장이 쿵쿵
It's like a polaroid love
사랑 촌스런 그 감정
근데 내 가슴이 뛰어
왜 나 이래 나?
It's like a polaroid love
내 뜻대로 되지 않아
흔한 filter조차 없어
But I love the vibe (yeah, yeah, yeah, yeah)
널 향한 내 맘을 여기
보정 없이 새기는 거야
점점 또렷해져 가지
이 맘은 세상 단 한 장뿐이야
나도 모르게 when you call my name
가슴 아프게 나의 심장이 쿵쿵
It's like a polaroid love
사랑 촌스런 그 감정
근데 내 가슴이 뛰어
왜 나 이래 나?
It's like a polaroid love
내 뜻대로 되지 않아
흔한 filter조차 없어
But I love the vibe (yeah, yeah, yeah, yeah)
Polaroid love
촌스런 그 감정
Polaroid love
I love the vibe
나도 모르게 when you call my name
가슴 아프게 나의 심장이 쿵쿵
It's like a polaroid love
사랑 촌스런 그 감정
근데 내 가슴이 뛰어
왜 나 이래 나?
It's like a polaroid love
내 뜻대로 되지 않아
흔한 filter조차 없어
But I love the vibe (yeah, yeah, yeah, yeah)