ترجمه و متن اصلی در ادامه مطلب

ترجمه ↓
نترس
چشماتو باز کن
دنبالم کن
بیا توی نور
دارم با قدرت پر میشم نمیتونم کنترلش کنم
تاریکی مخفی داره به این راه میرسه
جنگ‌ داخلی ی خواسته های توهم گره خورده
ما فقط میخوایم بلند تر بگیم
ما فقط بالا و بالاتر میریم
جایی که خون ریخته شده بود
غم باقی مونده
توی این جایی که به بارون تبدیل شده
همه چیز رو خیس میکنه
داره سرریز میشه
نه
من خوب نیستم
من خوب نیستم
قطعش میکنم
تکرار خسته کننده
خونریزی مردم
اشک هایی که تبدیل به رود شده
بلندتر داد بزن، بلندتر
ما قدرت گرفتیم، موج بساز
دنیا رو عوض کن
ما قدرت گرفتیم، بارون بساز
من مراقبتم ، من یه سپرم
تاریکی رو خاموش کن
صدای ما مثل رعد و برق عه
توی بالای دنیا، ما دوباره وایمیستیم
بلندتر داد بزن، بلندتر
ما قدرت گرفتیم، موج بساز
دنیا رو عوض کن
ما قدرت گرفتیم، بارون بساز
من مراقبتم ، من یه سپرم
تاریکی رو خاموش کن
صدای ما مثل رعد و برق عه
توی بالای دنیا، ما دوباره وایمیستیم
کنترل الف
گروه ما سادس
بازی ای که از قبل شروع شده
بزن و فرار کن، حتی اگر دنیا جلوت رو‌بگیره
و محدودیت بسازه، فرار کن
ما نسل سرکشیم ، قراره مشکل بسازیم
راهی نیست
صبر نکن
دشمن همه جا
از این به بعد
داروها نمیتونن جلوی انرژیم رو‌ بگیرن
نوری که حتی میتونه دروغ هارو نشون میده
توی رگهای من شعله هس
الان ما داریم اندورفین پمپاژ میکنیم
من خوب نیستم
من خوب نیستم
قطعش میکنم
تکرار خسته کننده
خونریزی مردم
اشک هایی که تبدیل به رود شده
بلندتر داد بزن، بلندتر
ما قدرت گرفتیم، موج بساز
دنیا رو عوض کن
ما قدرت گرفتیم، بارون بساز
من مراقبتم ، من یه سپرم
تاریکی رو خاموش کن
صدای ما مثل رعد و برق عه
توی بالای دنیا، ما دوباره وایمیستیم
بلندتر داد بزن، بلندتر
ما قدرت گرفتیم، موج بساز
دنیا رو عوض کن
ما قدرت گرفتیم، بارون بساز
من مراقبتم ، من یه سپرم
تاریکی رو خاموش کن
صدای ما مثل رعد و برق عه
توی بالای دنیا، ما دوباره وایمیستیم
اشک های همرو ببین
زخم هاشون رو یادت بمونه
من نمیتونم بمونم
همش تکرار میشه
نمیشه جلوشو گرفت
حتی اگر مجبور بشم بهای زیادی بدم
درد و عذاب الان
اگر نمیتونی جلوشو بگیری ، همینه
من وقتی اینجا تنهام به داد زدن ادامه میدم
بلندتر داد بزن، بلندتر
ما قدرت گرفتیم، موج بساز
دنیا رو عوض کن
ما قدرت گرفتیم، بارون بساز
من مراقبتم ، من یه سپرم
تاریکی رو خاموش کن
صدای ما مثل رعد و برق عه
توی بالای دنیا، ما دوباره وایمیستیم
یه حلقه برای کنترل همشون
یه حلقه برای اوردن همشون

متن اصلی↓
Don't be afraid, open your eyes
Follow me, come into the light
감당할 수 없는 힘이 넘쳐
감춰진 어둠은 여길 덮쳐
뒤엉킨 욕망의 civil war
We, we just wanna say, "Make it louder" (ooh)
We just elevate going higher
피 흘린 자리에 남은 슬픔은 비가 되어
모두를 적셔, 흘러넘쳐, no, whoa
I'm not okay, I'm not okay
끊어 버리겠어, 지겨운 반복
사람들이 흘린 눈물이 강을 이뤄, oh, no
더 크게 외쳐, 소리 질러
We got power, make a wave
세상을 바꿔 버려
We got power, make it rain, oh
지켜내지, I'm a defender (ooh)
어둠을 잠재워, murder (ooh)
우리 소린 마치 thunder
세상 위에, we stand again
더 크게 외쳐, 소리 질러
We got power, make a wave (ooh)
세상을 바꿔 버려
We got power, make it rain, oh
지켜내지, I'm a defender
어둠을 잠재워, murder (ooh)
우리 소린 마치 thunder
세상 위에, we stand again
Fix on, yеah, yeah
컨트롤 A (A), 우리 team은 베이직
이미 시작된 game, 치고받고 올려 게이지 (ooh)
세계가 막고 제재를 가해도, еscape (escape)
우린 세대의 반항아 맞아, 문제야
No way, don't wait, 온 사방의 enemy
지금부터 remedy, can't contain my energy
터져라 bomb, bombing, bomb, 거짓마저 밝힌 빛
There's a flame in my vein, now we're pumping endorphin, yeah
I'm not okay, I'm not okay
끊어 버리겠어, 지겨운 반복
사람들이 흘린 눈물이 강을 이뤄, oh, no
더 크게 외쳐, 소리 질러
We got power, make a wave
세상을 바꿔 버려
We got power, make it rain, oh
지켜내지, I'm a defender (ooh)
어둠을 잠재워, murder (ooh)
우리 소린 마치 thunder
세상 위에, we stand again
더 크게 외쳐, 소리 질러
We got power, make a wave (ooh)
세상을 바꿔 버려
We got power, make it rain, oh
지켜내지, I'm a defender
어둠을 잠재워, murder (ooh)
우리 소린 마치 thunder
세상 위에, we stand again
모두의 눈물을 보라 (ooh-ooh-ooh)
기억된 상처를 보라
Whoa, 끊을 수 없지
반복된 자극은, 멈출 수 없지, huh
큰 대가를 치른다 해도 지금 이 고통과 괴로움
멈출 수 있다면, 그거면, 여기 남은 채 외쳐 계속 (hoo)
더 크게 외쳐, 소리 질러 (yeah)
We got power, make a wave
세상을 바꿔 버려
We got power, make it rain, oh
지켜내지, I'm a defender
어둠을 잠재워, murder (ooh)
우리 소린 마치 thunder
세상 위에, we stand again
One ring to rule them all
One ring to bring them all